מפקד יחידת הסייבר של המשטרה יקודם למפקד מערך מניעת אלימות ופשיעת רשת

קרדיט: דוברות משטרה

טקס משטרת ישראל לכבוד ראש השנה התשע״ח והענקת דרגות לקצינים בכירים במשטרה. הטקס התקיים היום (יום ב׳, 18.09.2017) במטה הארצי של המשטרה בירושלים, במעמד השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן, המפקח הכללי של משטרת ישראל, רנ"צ רוני אלשיך, ובהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל, סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, קצינים, שוטרים, גמלאים ומשפחות שכולות. 
 
מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשיך אמר: ״תכנית האמו״ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), אותה אנו מממשים זו השנה השניה, מחייבת אותנו להקשיב, ומכאן עוצמתה. ראשית, ההקשבה לאזרח ולמה שמטריד אותו. שנית, ההקשבה לתוצאות, שבכל רגע נתון אנו יכולים לדעת מה עובד יותר ומה פחות.   
משטרת ישראל, הרימה על נס את חשיבות השונות והרב תרבותיות. כיום אנו מייצרים מענים מותאמים לקהילות השונות, מבלי לתבוע מהם לשנות את אופיין. לצד זה כמשטרה של כולם, אנו מקבלים לשורותינו שוטרים ושוטרות מכל המגזרים בחברה, בבחינת דוגמא אישית חברתית. כמשטרה אנו מופקדים לא רק על הביטחון האישי של האזרחים, אלא גם על איחוי הקרעים של החברה הישראלית, זאת כחלק מפיתוח אחריות הדדית, מחויבות קהילתית וחיזוק נורמות הציות לחוק. ככל שאנו כמשטרה, נקדם את משימתנו לחיזוק ״נורמות הציות לחוק״ בחברה הישראלית על גווניה השונים, כך נחזק את הערבות ההדדית ונתרום משמעותית כמשטרה לרמת ״בן אדם לחברו״ בחברה ע״י חיזוק הלכידות והחוסן החברתי-ערכי של האומה״.
 
עוד הוסיף המפכ״ל: ״עם הפיכת החזית לעורף, הפכו שוטרי ישראל למי שמשלמים בגופם ובחייהם עבור בטחונו של האזרח, יותר מכל גורם אחר. השוויון והאחווה המלכדים יחדיו שוטרים לובשי מדים מכל מגוון העדות והדתות, מהווים דוגמא ומופת לחברה הישראלית כולה. 
 
בסיום דבריו התייחס המפכ״ל להיערכות המשטרה לקראת החגים: ״בימים אלו אנו בישורת האחרונה של היערכות המשטרה לחגים. כמו בכל תקופת חגים, מערכי המשטרה יהיו פרוסים ומתוגברים, על מנת להבטיח כי עם ישראל יוכל להתפלל, לעלות לרגל, לטייל, לנוח ולדעת, כי שומר ישראל לא ינום ולא ישן. בטוחני, כי בשל עבודת השוטרים המקצועית והמסורה, גם בשנת תשע״ח הבאה עלינו לטובה, תמשיך המשטרה להיות ציר חשוב ומרכזי, הניצב במוקד הפעילות לשמירת חוסנה ובטחונה של מדינת ישראל״.
 
בשבועות האחרונים נערכו טקסים במחוזות ואגפי משטרת ישראל, במסגרתם הוענקו דרגות סגן ניצב לכ-117 קצינים וקצינות. טקס זה חתם את סבב המינויים הנרחב שהתקיים לאחרונה בקרב הקצונה הבכירה במשטרת ישראל.
 
להלן רשימת מקבלי הדרגות בטקס המרכזי שנערך היום במטה הארצי של משטרת ישראל:
 
- סנ״צ מאיר חיון, 45, הועלה לדרגת נצ״מ ומונה לתפקיד מפקד מערך מניעת אלימות ופשיעת רשת (מאו״ר). בתפקידו האחרון כיהן סנ״צ חיון כמפקד יחידת הסייבר של להב 433. במהלך שירותו מילא שורה של תפקידים ובהם: ראש מדור תקשורת נתונים וראש חוליה במדור תקשורת נתונים ביחידת הסיגנט. 
 
- סנ״צ נתן גור, 45, הועלה לדרגת נצ״מ ומונה לתפקיד מפקד תחנת לב הבירה. בתפקידו האחרון שימש כמפקד תחנת שפט. במהלך שירותו מילא שורה של תפקידים מבצעיים  ובהם: ראש שלוחה ביס״מ ירושלים ומפקד מפלג איסוף מודיעין במחוז ירושלים. 
 
-סנ״צ יעקב יעקובי, 43, הועלה לדרגת נצ״מ כמצטיין ראש השנה. סנ״צ יעקובי ממלא תפקיד ראש תחום מבצעים במטה מבצעי משרד לבט״פ. במהלך שירותו מילא שורה של תפקידים ובהם: עוזר מנכ״ל המשרד לבט״פ וסגן מפקד תחנת פתח תקווה. 
 
- סנ״צ עליזה רזיאל, 45, הועלתה לדרגת נצ״מ כמצטיינת ראש השנה. סנ״צ רזיאל משמשת כראש מחלקה בחטיבת המז״פ של אח״מ. במהלך שירותה מילאה שורה של תפקידים ובהם: קצינת מעבדת מאגר ד.נ.א מז״פ וראש יחידה מעבדת מאגר ד.נ.א מז״פ.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית