צבא ארה"ב מבצע אימונים וירטואלים עם משחקי מלחמה

bisimulations.com

בוהמיה סימולציות אינטראקטיביות (BISIM), מפתחת של אימונים צבאיים מתקדמים ותוכנות סימולציה, זכתה בחוזה ראשוני של 5 שנים על ידי צבא ארה"ב כדי לספק רישיונות של VBS3 ושירותים קשורים.

Virtual Battlespace 3 הוא חבילה מקיפה לאימון בשולחן העבודה מבוססת על טכנולוגיית משחק וידאו מסחרי. VBS3 מספק סביבת למידה וירטואלית עבור זירות קרקע, אוויר וים עבור הדרכה ויישומי אימוני משימה. המאמן משלב ספריית תוכן מסיבית, כלי פיתוח תרחישים, ויכולת תחקור.

בנוסף לאספקת רשיונות VBS3, BISIM תספק תמיכה וגירסאות משודרגות של VBS3 עבור צבא ארה"ב. BISIM גם תעביר שיפורים ליכולות הקיימות של VBS3, כולל מערכת הרדיו והתקשורת שלה, תספק תמיכה מקוונת לקורסים, ותפתח יכולות נוספות ב- VBS3 כפי שנדרש על ידי צבא ארה"ב.

"VBS3 תומך בסביבת אימון וירטואלי כי הוא גמיש, תומך בחזרה, והוא זמין בנקודת הצורך", אמר Brian Domian, עוזר מנהל מוצר משחקים עבור אימון בצבא ארה"ב. "הצבא היה יצירתי בהתאמת VBS3 עבור דרישות הכשרה מגוונות רבות וניצול יכולות הפיתוח של VBS3 ליצירת פתרונות הדרכה מותאמים אישית. חוזה זה יוצר קשר ישיר עם ביסים שיאפשר המשך שיתוף פעולה במהלך חמש השנים הקרובות ".

מקור: bisimulations.com

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית