פרונט ליין החלה לשווק בארץ את מוצרי FIRST TACTICAL

(צילום: לוגו החברה מתוך האתר)

חברת "פרונט ליין" הישראלית, יצרנית של נרתיקים, חגורים וציוד אישי לכוחות הביטחון, ומשווקת מוצרי הגנה משלימים כמו תרסיסי פלפל, אלות, אזיקים, פנסים ועוד, החלה לשווק בארץ באופן בלעדי את מוצרי חברת FIRST TACTICAL.

FIRST TACTICAL הינה חברה אמריקאית, אשר מייצרת מגוון רחב של ביגוד, הנעלה וציוד טקטי, המיועדים לכוחות הביטחון ואכיפת החוק וכן לאזרחים. בעל החברה, דן קוסטה, מוכר בשוק הטקטי עוד מתחילת שנות ה-2000, כאשר רכש את חברת Royal Robbins ובנה את 5.11 כמותג לביגוד טקטי. בשנת 2012 הקים מספר חברות העוסקות בביגוד, כולל חברת FIRST TACTICAL, שהיום הינה חברה בינלאומית.

ליין המוצרים כולל חולצות טקטיות, חולצות פולו וחולצות מנדפות, מכנסיים בדגמים שונים, מעילים, מגיני ברכיים ומרפקים, נעליים, גרביים, כפפות וכן מבחר תרמילים ותיקים, פנסים ואולרים. מספר מוצרים כבר נבדקו ואושרו, ונמצאים כבר בשימוש משרד הביטחון, חברות אבטחה וגורמים נוספים.

לדברי שמואל שחר, מנכ"ל חברת "פרונט ליין", "המוטו של FIRST TACTICAL הוא יצירת ציוד איכותי, אמין ופונקציונלי, ויחד עם זאת במחירים הוגנים ותחרותיים, תוך למידה מתמדת והקשבה לדרישות הלקוחות". לדבריו, "כל מוצרי החברה מתוכננים בקפידה, עם דגש על הפרטים הקטנים - החל מבחירת חומרי הגלם וכלה במפרט ה"חכם" של כל פריט, כל תפר וכל מרכיב - תוך מחשבה על פונקציונליות, בטיחות, נוחות ועמידות, יחד עם התחשבות במשקל והתאמה מרבית לצורכי המשתמש".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית