רפאל מציעה 'מעיל רוח' לטנקי ליאופרד ו-T-72

במסגרת תערוכת MSPO בפולין הנערכת בימים אלו, אומרים ברפאל שמערכת 'מעיל רוח' יכולה להגן גם על טנקים רוסיים וגרמנים שנמצאים בשימוש במדינות הגובלות עם רוסיה

Photo by Cpl. Eden Briand, IDF Spokesperson's Unit - https://www.flickr.com/photos/idfonline/33153228881/in/photostream/
 

חברת רפאל מרחיבה את סוגי הטנקים עליהם ניתן להתקין את מערכת 'מעיל רוח'. אחרי המרכבה הישראלי והאברהמס האמריקאי (בניסויים), אומרים בחברה כי גם טנקים גרמניים מסוג 'ליאופרד' וכן טנקים רוסיים מסוג 'T-72' יכולים להיות מוגנים על ידי המערכת.

יזהר סהר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי של מערכות תמרון ביבשה של רפאל, אמר כי ייתכן שיהיו הזדמנויות במדינות כמו פולין, המבקשות לשדרג את טנקי הקרב העיקריים מסוג T-72, כמו גם את ה- Leopard החדש שלהן. הדברים נאמרו במהלך תערוכת MSPO הנערכת בימים אלו בפולין לאתר shephardmedia.

בחברה מדגישים כי כאשר תהיה דרישה מלקוח, המערכת תעבור ניסויים ניסויים מבצעיים על סוגי טנקים אלו. "אנחנו רואים את עצמנו בכל המדינות הנמצאות אי שם בין הצד המערבי לצד המזרחי", אמר סהר. "אנחנו רוצים להיות [החברה] שהם יחליטו ללכת איתה ליישומים האלה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית