חברת הייעוץ תפן תייעל יחידות לוגיסטיות בצה"ל

העבודה של תפן תכלול בחינה של תהליכים משמעותיים בהימצאות כלים חדשניים כמו Toc Lean ו-Efqm   

Photo by Cpl. Yuval Shmueli, IDF Spokesperson's Unit - https://www.flickr.com/photos/idfonline/35509357496

Teffen ישראל זכתה במכרז של משרד הביטחון בתחום של מצוינות והתייעלות ארגונית ותפעולית. תפן נבחרה מבין שורה של חברות ייעוץ שהתמודדו במכרז, לבצע תהליכים אסטרטגיים של התייעלות ביחידות לוגיסטיות ויחידות מובילות בצה"ל. בין היתר, העבודה של תפן תכלול בחינה של תהליכים משמעותיים בהימצאות כלים חדשניים כמו Toc Lean, Efqm  וכן מודל שבעת היהלומים מבית היוצר של תפן.

מלי ביצור-פרנס, מנכ"ל תפן ישראל: " לפני כמה חודשים תפן ישראל קיבלה החלטה אסטרטגית להתרחב בתחום הביטחון והגנת העורף, שאנו רואים בו ענף חשוב ומרכזי. החברה פועלת כמעט בכל התחומים ובהם: המגזר הציבורי, פיננסיים, בריאות, תחבורה ותעופה, מוצרי צריכה, טלקום ועוד. הניסיון והכלים המקצועיים שתפן ישראל צברה במשך 35 שנות פעילותה, יחד עם כוח האדם המיומן שלה והיכולת שלה לספק פתרון כולל תחת קורת גג אחת, יאפשרו לה להוביל גם בתחום הייעוץ האסטרטגי במגזר הביטחוני. תפן זוכה לאמון משרד הביטחון והבחירה בנו מהווה חותמת איכות ליכולות ולהישגים שלנו הלכה למעשה".

חברות שנעזרות בשירותי תפן מבקשות להוריד משמעותית בהוצאות בתקופת זמן קצרה. בצבא החיסכון הזה הוא משמעותי במיוחד, בעיקר כשמדברים במונחים של יותר ביצועים בפחות כ"א ובפחות זמן. "אנחנו יודעים לאתר את המקומות המרכזיים בהם ניתן לחסוך - אם זה ברכש, בלוגיסטיקה או בייצור", מסבירה מלי ביצור-פרנס, "מצד אחד אנחנו מגישים תוכנית מפורטת שמנחה כמה לחסוך ואיפה ומצד שני, אנחנו יודעים לאתר מנועי צמיחה כדי להגדיל את ההכנסות. בנוסף יש לנו את היכולת לרדת לפרטים הקטנים ביותר של היישום בשטח".

הזכייה במכרז מהווה דריסת רגל נוספת של חברת תפן ישראל בענף הביטחון והגנת העורף, וזאת לאחר שהקימה בחודשים האחרונים יחידה ייעודית שמתמחה בפיתוח וייעוץ אסטרטגי בנושאים הללו. בין לקוחותיה של החברה בתחום ניתן למנות את משרד הביטחון, פיקוד העורף, משרד הרווחה ומשטרת ישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית