קבוצת מר סגרה עסקאות באפריקה בכ-30 מיליון שקל

קבוצת מר סגרה עסקאות באפריקה בכ-30 מיליון שקל

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר / יחצ

קבוצת מר הודיעה כי זכתה בשני פרויקטים במרכז אפריקה בנושאי אבטחת המולדת, מדיניות בטחון לאומי ואנרגיה, בהיקף של כ-30 מיליון שקל. בימים הקרובים צפויה החברה לקבל הסכם נוסף להקמה ושדרוג של פרויקט עיר בטוחה.

הזכיות באפריקה כעת מצטרפות לדיווחי החברה בחודשים האחרונים על זכיות במכרז תשתית לעיר חכמה באי בקריביים בכ-55 מיליון שקל, על הזמנות לאספקת והתקנת מערכות תקשורת מתקדמות למספר מתקנים ביטחוניים במדינה במרכז אמריקה בהיקף של כ-20 מיליון שקל, הזמנות בהיקף כולל של 17 מיליון שקל מפרויקטים בטחונים לניטור גבולות במזרח אירופה ושל 30 מיליון שקל להקמת תשתית תקשורת חירום בבניין נוסף במתחם הסחר העולמי בניו יורק.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "הניסיון רב השנים של קבוצת מר בתחום הביטחוני והגנת המולדת, במקביל לתהליך ארוך של שינוי ארגוני ומיקוד הפעילות שלנו, נותנים את אותותיהם. כעת, אנו מתחילים לראות תוצאות ממשיות בשטח המתבטאות בפרויקטים רבים היוצאים לפועל. חתימת החוזים באפריקה מצטרפת לשורת הזכיות האחרונה שלנו במכרזים ופרויקטים ברחבי העולם, ונמשיך למקד את הפעילות בתחומי ה-HLS, הסייבר והמודיעין, ולהביא את הידע והניסיון שלנו ללקוחותינו."

אולי יעניין אותך גם