מטוס קרב הודי ביצע טיסת בכורה מוצלחת עם מכ"ם מתוצרת תעשייה אווירית

המכ"ם מתוצרת אלתא מוגדר גם כראדאר בקרת אש (FCR), המיועד למשימות של שמירה על עליונות אווירית ותקיפה, והוא מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת של סריקה אלקטרונית

By TSGT. Mike Buytas - commons file, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=61434613

מטוס הקרב של חיל האוויר ההודי JAGUAR DARIN 3 ביצע אתמול בהצלחה את טיסת הבכורה שלו, כשהוא מצוייד במכ"ם מתקדם ELM-2052 מתוצרת אלתא/תע"א.

האתר ההודי INDIAN DEFENSE IDR מדווח, כי מכ"ם זה מוגדר כמכ"ם הדור הבא בעל יכולת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA), וכי ציוד זה מועמד גם להתקנה במטוס הקרב הסילוני ההודי TEJAS MK1A.

המכ"ם מתוצרת אלתא מוגדר גם כראדאר בקרת אש (FCR), המיועד למשימות של שמירה על עליונות אווירית ותקיפה, והוא מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת של סריקה אלקטרונית, המאפשרת טווחי גילוי ארוכים, אמינות מבצעית גבוהה ויכולת ליירט כמה מטרות בעת ובעונה אחת.  

המכ"ם החדיש תומך בפעילויות נוספות של מטוס קרב, כמו אוויר/אוויר, אוויר/קרקע ואוויר/ים. במוד אוויר/אוויר מאפשר המכ"ם גילוי כמה מטרות בטווחים ארוכים במיוחד ושיגור כמה סוגי חימוש סימולטנית. ואילו במשימות אוויר/קרקע מאפשר המכ"ם מיפוי באיכות גבוהה (HR) וגילוי מטרות נעות. במשימות אוויר/ים המכ"ם נותן גילוי מטרות בטווחים ארוכים, עיקוב אחר המטרה ויכולת סיווג מטרות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית