סייברביט, חברה הבת של אלביט מערכות, פותחת משרדים בסינגפור

על פי סייברביט, המשרדים החדשים יאפשרו לחברה לספק שירותי ניהול לקוח ותמיכה למספר הולך וגדל של לקוחותיה בסינגפור, ויאיצו את התרחבותה של החברה באזור, תוך התמקדות במגזר הממשלתי והפיננסי

סייברביט, חברה הבת של אלביט מערכות, פותחת משרדים בסינגפור

עדי דר, מנכ"ל סייברביט (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

סייברביט, החברה הבת של אלביט מערכות, המתמחה במערכות אבטחת סייבר לרשתותIT  ולתשתיות קריטיות, הודיעה היום על פתיחת משרדים חדשים בסינגפור. סייברביט רואה בסינגפור מרכז חשוב בתחום הסייבר באזור אסיה פסיפיק והיא מחויבת להמשיך ולקחת חלק במערך הסייבר המקומי ובמאמצים להגן על סינגפור ונכסיה מפני התקפת סייבר. המשרדים החדשים יאפשרו לסייברביט לספק שירותי ניהול לקוח ותמיכה למספר הולך וגדל של לקוחותיה בסינגפור, ויאיצו את התרחבותה של החברה באזור, תוך התמקדות במגזר הממשלתי והפיננסי. המשרד בסינגפור שממוקם ב-Tampines Avenue  הוא משרד סייברביט השלישי שנפתח בעולם.

"סינגפור היא מדינה מונעת -טכנולוגיה, אשר מעריכה קידמה וחדשנות טכנולוגית", אמר עדי דר, מנכ"ל סייברביט. "אנו עדים לאימוץ מהיר של הפתרונות שלנו באזור, ונוכחותנו כאן היא חלק מהמחויבות שלנו לעבודה בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה והתעשייה המקומיים, על מנת לחזק את אבטחת הסייבר בכל המגזרים".

הפתרונות של סייברביט מאפשרים לארגונים לזהות איומים מתקדמים בתוך שניות, להגן על תשתיות, להגן על פעילות מרכזי הבקרה והתפעול של הארגון (SOC) ולאמן צוותים להתמודדות אפקטיבית עם איומי סייבר. ההתקדמות המתמדת של סייברביט בתחומי Machine Learning ו – Big Data מאפשרת לארגונים להיערך לאיומי המתפתחים ולמקסם את ההגנה מפני איומים חסרי חתימה.