תעש מערכות מעוניינת לקלוט כ- 30 הנדסאים ועובדי ייצור ממפעל ויסוניק בקריית גת

לבקשת שר הביטחון אביגדור ליברמן פנתה החברה להנהלת ויסוניק וביקשה להפנות לחברה הנדסאים ועובדי ייצור. ליברמן אמר בביקור בעשות אשקלון (חברת בת של תעש מערכות) כי "חשוב לנסות לקלוט עובדים בעלי ניסיון ויכולות מהמפעלים שנסגרו בקרית גת"

השר ליברמן ויו"ר תעש מערכות יצחק אהרונוביץ' (צילום: אריאל חרמוני, משהב"ט)

בעקבות בקשת שר הביטחון אביגדור ליברמן, בביקורו במפעל עשות אשקלון בשבוע שעבר, והצעתו לראשי החברה לבחון את העסקתם של עובדי המפעלים שנסגרו לאחרונה בקריית גת – פנה אגף משאבי אנוש של תעש מערכות לחברת ויסוניק בבקשה להפנות לחברה הנדסאים ועובדי ייצור שיועסקו במפעלי תעש ברמת השרון. העובדים שיקלטו יוכשרו לעבודה במפעלי הייצור של החברה במטרה להמשיך להעסיקם במתחם החברה ברמת בקע בשנים הקרובות.

בהתאם לתוכנית העבודה השנתית של תעש מערכות מתכוונת החברה לקלוט השנה עשרות הנדסאים ועובדי ייצור, שיוכשרו ויתמחו בתחומי ההתמחות הביטחונית של החברה. תעש מערכות סבורה כי עובדי ויסוניק, בהיותו מפעל שמתמחה ברכיבים אלקטרוניים יקלטו בהצלחה רבה בתעש מערכות ובהסבה מקצועית מהירה ובהמשך יועסקו ברמת בקע. כזכור, בתחילת החודש נודע כי מפעל הייצור של חברת מוצרי האבטחה הישראלית ויסוניק (Visonic) בקרית גת ייסגר ו-400 עובדי המפעל יפוטרו.

בתעש מערכות מועסקים כ - 20 עובדים בני העדה הדרוזית (הנדסה וייצור) – משוחררי צה"ל המועסקים במפעלי החברה  בחיפה ובמפעל בנצרת. החברה  נערכת לקליטה של כעשרים עובדים נוספים למפעלי רמה"ש. מפעליה של תעש מערכות בחלקם פועלים בפריפריה הגאוגרפית כאשר כ- מרבית עובדי עשות אשקלון הם תושבי אזור הדרום ומרבית עובדי המפעל בנצרת ובקרית שמונה מתגוררים בצפון הארץ.

שר הביטחון אמר לראשי תעש מערכות בביקורו בעשות אשקלון כי "חשוב לנסות לקלוט עובדים בעלי ניסיון ויכולות מהמפעלים שנסגרו בקרית גת. אם אנו יכולים לעזור לעובדים להמשיך ולפרנס את משפחותיהם - אין דבר חשוב וראוי מזה. יש לזה חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית