התע"א תשתף פעולה בתחום המל"טים עם DTL ו- Elcom Systems ההודיות

במסגרת ביקורו של ראש ממשלת הודו מודי בישראל, מעמיקה התעשייה האווירית את שיתוף הפעולה עם חברות הודיות בתחום המל"טים

התע"א תשתף פעולה בתחום המל"טים עם DTL ו- Elcom Systems ההודיות

טקס החתימה על הסכם שיתוף הפעולה (צילום: התע"א)

התעשייה האווירית, חברתDynamatic Technologies Limited (DTL)  וחברת Elcom Systems, חתמו  על הסכם שיתוף פעולה בנושא ייצור, הרכבה, תחזוקה ותמיכה לפרוייקטי מל"טים בהודו. החתימה התבצעה במסגרת ביקור ראש ממשלת הודו בישראל.

ההסכם כולל העברת ידע בנושא ייצור והרכבה של מערכות מל"טים מהתעשייה האווירית ל- DTL ו- Elcom, כחלק ממדיניות  "Make In India"של ממשלת הודו. הסכם זה יתמוך בשימור  מובילותה של התעשייה האווירית בפרויקטים קיימים של מל"טים בהודו והוצאה לפועל של פרויקטים עתידיים בתחום.

שיתוף פעולה זה מחזק את הקשר ההדוק בן 25 השנים שבין התעשייה האווירית לכלל זרועות הביטחון והצבא ההודי. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי בשטח באמצעות תמיכה שוטפת של מהנדסים וטכנאים של התעשייה האווירית באמצעות חברות מקומיות ובהעברת ידע מהתעשייה האווירית לשותפים ההודים. מערכות המל"ט של התעשייה האווירית מספקות לצבא ההודי את הפתרון המתקדם והחזק ביותר, לצד ייצור מקומי ותמיכה טכנית. תודות למומחיות של כל חברה בתחומה, שיתוף הפעולה בין שלושת החברות, יספק ללקוח ההודי את השירות הטוב ביותר.     

שאול שחר, סמנכ"ל ומנהל חטיבת כלי-טיס צבאיים אמר: "הודו הינה לקוח מרכזי ואסטרטגי של התעשייה האווירית, והקשר עימה הינו משמעותי ביותר עבורנו, על כן אנו מתכוונים להעביר נתח פעילות משמעותי בתחום המ"לטים להודו כבר בעתיד הקרוב כחלק ממדיניות "Make In India", אנחנו מתרגשים להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם Dynamatic LTD, ומברכים על הצטרפות Elcom כשותף חדש. שיתוף פעולה זה מביא עמו את הפתרון הטוב ביותר בתחום במל"טים ללקוח ההודי."

אולי יעניין אותך גם