One1 מחברת את ה-IOT ל-ERP

One1 מחברת את ה-IOT ל-ERP

מנכ"ל וואן1 שי אוזון, קרדיט: יח'"צ One1

חברת One1 השיקה היום (שלישי) את One1Connect, פלטפורמת תוכנה המאפשרת לארגונים להתחבר בקלות, במהירות ובשקיפות מרבית ליישומים חדשניים בעידן הדיגיטלי. הפלטפורמה שבנתה One1 מחברת את מערכת ה-ERP ליישומי ענן ציבורי או פרטי בצורה שקופה.

שי אוזון, מנכ"ל חברת One1: "בשנים האחרונות ביצענו מספר מהלכים עסקיים של כניסה לעולמות תוכן חדשים, רכישות ושותפויות עסקיות, אשר ביחד עם המומחיות של One1 במערכות ליבה ארגוניות, יצרו את הפלטפורמה של One1Connect - המהווה עבור לקוחותינו גשר ליישום טכנולוגיות חדשות. אנו מאפשרים להם להטמיע מערכות מתקדמות כגון IOT, CRM, BPM, Marketing automation ולשלבם במערכות הארגון הקיימות בצורה פשוטה, תוך חיסכון במשאבי זמן וכסף."

הפלטפורמה שהשיקה One1 מחברת בין העולם הקיים היום בארגונים ובפרט בין מערכות ה-ERP האירגוניות ובין ה"עולם החדש" שהוא יותר פתוח וממוקד פתרון. כך למשל ארגון הרוצה לעשות שימוש ברכיבי IOT בתהליכי המכירה שלו ובקשר שלו עם הלקוח, ישתמש בפלטפורמה של One1Connect כדי לבצע את החיבור בין רכיב ה-IOT לענן, למובייל וליצור תהליכים בתוך מערכות ה-ERP.

היכולת לספק לארגונים ערך מוסף מידי בתהליכי היצור וההגעה לשוק, באה לידי ביטוי בכמה פרויקטים שביצעה One1 בתקופה האחרונה, במהלך של השקה שקטה. פלטפורמת One1Connect שימשה להטמעה של יישומים טכנולוגים מתקדמים במספר חברות כדוגמת נגב קרמיקה, דיפלומט, החברה לפיתוח קיסריה, בית החולים הפרטי אלישע, מפלגת ש"ס ועוד.

אוזון הוסיף כי "One1 מציעה כיום לארגונים ליישם טכנולוגיות חדשניות באמצעות אינטגרציה מתקדמת, ללא צורך בשדרוג מסיבי של מערכות ליבה, תוך פרק זמן קצר של מספר חודשים. זהו יתרון תחרותי ובידול עסקי גם עבורנו ובעיקר עבור לקוחותינו. החיבור של מערכות קיימות עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בשוק, היא האסטרטגיה הנכונה והמתאימה ביותר כיום עבור חברות מחשוב ואינטגרציה בעידן הדיגיטלי".

אולי יעניין אותך גם