סיסקו משיקה רשת לומדת

https://twitter.com/Cisco/status/877215704252129281

"הרשת  מעולם לא הייתה יותר קריטית להצלחה עסקית ומעולם לא הייתה נתונה לכך כך הרבה לחצים," אמר צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו העולמית. "יצירת רשת אינטואיטיבית יותר מאפשרת לנו ליצור פלטפורמה חכמה עם מערך אבטחה מתקדם ללא תחרות. פלטפורמה חדשה זו תקדם עסקים להתקדם ותיצור הזדמנויות חדשות בכל מקום."

גישתה החדשנית של סיסקו יוצרת מערכת אינטואיטיבית הלומדת ומתאימה עצמה באופן רציף ומנהלת תהליכים באופן אוטומטי, כל זאת על מנת לבצע אופטימיזציה בתפעול מערך ה IT הארגוני והגנה בפני מערך איומי הסייבר.

"פתרון סיסקו לאנליטיקה על תעבורה מוצפנת פותרת את אתגרי אבטחת המידע של הרשתות המודרניות, בעיה אשר נחשבה בעבר כבעיה בלתי פתירה", אומר דיוויד גקלר, סמנכ"ל בכיר להנדסה בסיסקו.

פתרונות זיהוי האנומליה בתעבורה מוצפנת מאפשר עמידה בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע תוך שמירה על פרטיות המידע.

כיום, רוב  המכריע של תעבורת האינטרנט העולמית רץ על רשתות של סיסקו, ולכן עשו בחברה שימוש במידע זה על מנת ללכוד ולנתח את הנתונים רבי הערך האלה עם תובנות שהיא מספקת למחלקות המחשוב במטרה לאתר מצבים חריגים ולצפות בעיות בזמן אמת מבלי להתפשר על הפרטיות.

אוטומציית רשות הגישה ושילוב למידת מכונה ואנליטיקה ברמת התשתית מאפשרים לסיסקו להפוך את הבלתי-ניתן-לניהול לבר-ניהול ולאפשר למחלקות המחשוב להתמקד בצרכים עסקיים אסטרטגיים.

כבר כיום, 75 ארגונים וחברות מובילים וגלובליים עורכים ניסויי שטח בפתרונות הרישות של הדור הבא, בהם חברת הרכבות של גרמניה (דויטשה באהן / (DB Systel GmbH, אוניברסיטת ג'ייד למדע שימושי, סוכנות החלל של ארה"ב (נאס"א), Royal Caribbean Cruises, Scentsy, ו-Wipro.

מניתוח ראשוני עם הלקוחות המשתתפים בניסויי השטח ומבדיקות פנימיות נרשמו תוצאות מרשימות הכוללות בין היתר: קיצור של 67% בזמן ניהול והטמעת הרשת, שיפור של 80% בפתרון תקלות, הפחתת ההשפעה של פרצות אבטחה ב-48% וחיסכון של 61% בהוצאות תפעוליות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית