אלביט מערכות תספק מערכת DIRCM עבור מטוס VIP מסוג Gulfstream G650

שווי החוזה בהיקף של יותר מ-20 מיליון דולרים מלקוח באפריקה. מדובר במערכת הגנה עצמית מפני טילים מבוססת אינפרה-אדום. למערכת DIRCM יש יותר מ-30 אלף שעות פעילות והיא מותקנת על מגוון רחב של פלטפורמות אוויריות.

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של יותר מ-20 מיליון דולר מלקוח באפריקה לאספקת מערכות מסוג J-Music™ DIRCM (אינפרה-אדום להגנה עצמית מפני טילים) הכוללות מערכות התראה מפני טילים IR PAWS  (מערכת התראה אינפרה-אדום פסיבית למטוסים), למטוס VIP מסוג Gulfstream G650. החוזה יבוצע על פני שנה אחת.
 
משפחת מערכות ה-Music  של מערכות ה– DIRCM של אלביט מערכות, שצברה עד כה למעלה מ-30 אלף שעות פעילות, נמצאת בשימוש לקוחות רבים ברחבי העולם ומותקנת על גבי מגוון רחב של פלטפורמות אוויריות בגודל קטן, בינוני וגדול.
 
"בחירתנו לאספקת מערכת ה-J-Music למטוס VIP מסוג Gulfstream 650 מהווה הצבעת אמון נוספת ואינדיקציה לרמת הביקוש הגבוהה שישנה עבור מערכות ה-DIRCM האיכותיות והאמינות שלנו", אמר אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת המודיעין של אלביט מערכות.
 
"אנו גאים להוסיף את Gulfstream לרשימה המתארכת של פלטפורמות אוויריות שמוגנות מפני טילים מונחי חום באמצעות מערכות ה-Music שלנו. בהינתן האיום ההולך וגובר לתעופה של טילי כתף מונחי חום, אנחנו בטוחים שלקוחות נוספים יבחרו בפתרונות ה-DIRCM  הבדוקים והאמינים שלנו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית