ראדא מכניסה יכולות 'זיהוי בתנועה' למכ"מ הטקטי של החברה

ראדא הטמיעה את יכולת ה-OTM במשפחת המכ"ם הרב משימתי (MHR) ובמערכות ה-CHR שלה באמצעות שילוב מערכת ניווט אינרציאלית (INS), יישומים אלגוריתמיים מתוחכמים, טכניקות עיבוד אותות הנדרשים ל-OTM

rada.com

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה הודיעה היום (ב') על השלמה מוצלחת של אבן דרך משמעותית באמצעות ניסויים להוכחת פעולה מבצעית תוך כדי תנועה (OTM – On-The-Move), תכונה המקדמת באופן מהותי את היכולות המבצעיות של המכ"מים הטקטיים שלה המיועדים לכוחות התימרון.

יכולות ה-OTM למעקב אווירי, ברכב נושא מכ"ם המבצע משימות מבצעיות בתנועה, זוכות לביקוש רב ובעלות חשיבות גבוהה מבחינה מבצעית מצד כוחות תימרון טקטיים, במיוחד בהקשר של התגוננות מול איומים קטנים, נמוכים ואיטיים דוגמת רחפנים חמושים וכלי טיס טקטיים בלתי מאוישים (UAVs).

דב סלע, מנכ"ל ראדא, אמר: "מאז התחלנו לפעול בתחום המכ"מים, דאגנו בשלבי התכנון השונים לשלב את יכולות ה-OTM הטכניות והמבצעיות, וכעת הצלחנו להביא מוצרים אלה לכלל הבשלה ולתת מענה לצרכי ה-OTM הדחופים של בסיס לקוחותינו. אנו מרוצים מאוד מביצועי המכ"מים שלנו בתנאים מאתגרים אלו. אנו בטוחים כי זמינות היכולת המתקדמת הזו תרחיב את בסיס לקוחותינו, ותיצור ביקוש מוגבר וצמיחה במכירות המכ"מים הטקטיים שלנו בעתיד הקרוב."

יכולות המכ"ם הוצגו לאחרונה ללקוח אסטרטגי במסגרת ניסוי שטח מוצלח מאוד. המכ"מים הציגו זיהוי מוקדם ועקיבה רציפה ומדוייקת אחר מגוון של מטרות אוויריות רלוונטיות, בהיותם מותקנים על רכב שנע ברציפות ובתנאי שטח משתנים. מערכות המכ"ם RPS-42 (המבוססות על מכ"מ MHR) לגילוי רחפנים ומשודרגות עם יכולות OTM, יסופקו ללקוח זה וללקוחות נוספים החל מיולי 2017.

ראדא הטמיעה את יכולת ה-OTM במשפחת המכ"ם הרב משימתי (MHR) ובמערכות ה-CHR שלה באמצעות שילוב מערכת ניווט אינרציאלית (INS), יישומים אלגוריתמיים מתוחכמים, טכניקות עיבוד אותות הנדרשים ל-OTM, וניסויי שטח מעמיקים.

המכ"ם הרב משימתי (MHR) של ראדא ומכ"ם ה-CHR פועלים בתחום S, והינם מבוססי תוכנה, בטכנולוגיית Pulse-Doppler, ובעלות אנטנת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA). המכ"מים מציגים יכולות יצירת אלומה ועיבוד אותות מתקדמות, אשר ניתנות לשימוש במגוון משימות בכל פלטפורמת מכ"ם, ומציעים יחס חסר תקדים בין ביצועים לעלות. המכ"מים הינם קומפקטיים וניידים, מאפשרים ניהול של מספר משימות על כל מערכת, ופעולה תוך כדי תנועה. נכון למועד זה מכרה ראדא יותר מ-200 מערכות לצבאות ולאינטגרטורים שונים ברחבי העולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית