ראש סיב"ט: "עובדים קשה כדי להגדיל עוד יותר את הייצוא הביטחוני לאירופה"

הושלמו ההכנות לקראת חנוכת המתחם הלאומי של ישראל בסלון האווירי בלה בורז'ה. 10 תעשיות ביטחוניות מישראל יקחו חלק בתערוכה הנחשבת הגדולה והחשובה בעולם בתחום האווירי

הסלון האווירי בשנת 2015 (צילום:AP)
אגף היצוא הביטחוני (סיב"ט) במשרד הביטחון השלים את היערכותו לחנוכת המתחם הלאומי בסלון האווירי בלה בורז'ה שליד פריז, התערוכה האווירית הגדולה והחשובה בעולם, שתיפתח מחר (19.6). 10 תעשיות ביטחוניות ישראליות מובילות ישתתפו בתערוכה. 
 
במתחם הישראלי, שיתפרס על-פני למעלה מ-2,500 מ"ר, ייקחו חלק 4 תעשיות: רפאל, אלביט מערכות, התעשייה האווירית ואירונאוטיקס. 6 תעשיות נוספות ישתתפו בתצוגה עצמאית באולמות התערוכה: בירד, מנועי בית שמש, עשות אשקלון, קונטרופ ו-TAT.
 
ראש סיב"ט, תא"ל (מיל') מישל בן ברוך: "אירופה היא יעד חשוב של היצוא הביטחוני הישראלי, ואנחנו עובדים מאוד קשה בימים אלה, יחד עם התעשיות הביטחוניות, על מנת להגדיל עוד יותר את היצוא הביטחוני מישראל לאירופה ולחזק את המגמה של השנתיים האחרונות. מדינות אירופה מתמודדת כיום עם אתגרים ביטחוניים מורכבים מאוד: מתקפות טרור רצחניות, הגנה על גבולות, הגירה בלתי חוקית וערעור הביטחון האישי. אל מול כל האיומים האלו יש לתעשיות הישראליות יש הרבה מה להציע". 
 
התערוכה האווירית בלה בורז'ה היא הגדולה בעולם המתקיימת כל שנתיים. בשנת 2015 לקחו חלק בתערוכה למעלה מ-2,300 חברות מ-42 מדינות שונות. כמו כן בתערוכה האחרונה השתתפו 296 משלחיות רשמיות מתחום ה-DEFENSE, תעופה אזרחית ומשרדי ממשלה.
 
בשטח התערוכה, העומד על 324 אלף מ"ר, הוקמו ב-2015 27 ביתנים לאומיים ובשלושת ימי התערוכה ביקרו בה כ-150 אלף מבקרים מקצועיים וכ-200 אלף מבקרים בימים הפתוחים לקהל הרחב.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית