עדכון גרסא חדש למערכת ההפעלה Windows 10 Creators Update

עדכון גרסא חדש למערכת ההפעלה Windows 10 Creators Update

העדכון המשמעותי השלישי של Windows 10 מוסיף חדשנות ויצירתיות למשתמשים ויכלול יכולות 3D, עדכוני אבטחה משמעותיים לאיומי הסייבר המודרניים, גרסה חדשה לדפדפן Edge ושכלול הממשק לגיימרים

מיקרוסופט הודיעה היום שעדכון גרסא חדש למערכת ההפעלה,Windows 10 Creators Update  יהיה זמין למשתמשים ברחבי העולם החל מ-11.4. העדכון הוא חינמי, לכל משתמשי Windows 10 והוא יוצג בהדרגה למשתמשים באמצעות הודעת עדכון מערכת.

מערכת ההפעלה Windows 10 המצוייה בלמעלה מ- 400 מיליון מחשבים בבתים, במערכות חינוך ועסקים ברחבי העולם, מציגה עדכון משמעותי חדש שיכיל ארבעה מאפיינים מרכזיים סביב עולם החדשנות והיצירתיות של המשתמש לצד עדכוני אבטחה מאיומי הסייבר המודרניים.

מהפכת ה-3D

העדכון יאפשר למשתמשים לראשונה ליצור, לשתף ולצרוך תכנים בתלת-מימד. בעזרת ה-Paint 3D (שכלול תוכנת הצייר האהובה), ניתן ליצור אובייקטים תלת-ממדיים, לשנות בקלות צבע או מרקם, להפוך תמונות דו-ממדיות לאובייקטים ב-3D ולאחר מכן לשתף בתלת-מימד. בנוסף, יתאפשר למשתמש לחוות את טשטוש הגבולות בין העולם הפיסי לעולם הוירטואלי באמצעות חיבור אישי וקרוב עם יכולות Mixed reality. יצרניות החומרה השונות ישיקו אביזריMixed Reality  שיתממשקו עם מערכת ההפעלה.

חווית גלישה מתקדמת ובטוחה יותר

העדכון של דפדפן ה-Edge, יספק למשתמשי Windows המבלים בממוצע יותר מ-50% מזמנם בדפדפן, יכולות ניהול כרטיסיות הכוללת את האפשרות לראות את כל הכרטיסיות (Tabs)  הפתוחות ב-Thumbnails והרחבות חדשות המגבירות את הפונקציונאליות של השימוש בדפדפן כמו גם שיפור חווית הקריאה עם חנות ספרים חדשה ועוד. על פי דוח NSS Labs 2016 Web Browser Security Comparative  ה- Edge חוסם 9% יותר אתרים מתחזים ו- 13% יותר תוכנות זדוניות לצד חיסכון מוגבר יותר בסוללת המחשב.

Windows 10  - הגירסא המאובטחת ביותר אי פעם

 Creators Update ממשיך להרחיב ולהעמיק את יכולות האבטחה - מרכז ה- Windows Defender Security החדש משלב בקרה על יכולות האבטחה והבראה של המחשב במקום אחד. ללקוחות עסקיים, ה-Creators Update ימשיך להעמיק את יכולות האבטחה, לצד פישוט ניהול ה-IT באמצעות כלים חדשים שמסייעים להטמיע יותר בקלות, לנהל ולתמוך מרחוק במחשבי Windows 10 בארגון.

חווית צפייה ושידור חדשה ב-Xbox One על Windows 10

גיימינג הוא אחת הפעילויות הפופולריות כיום על מחשבי   Windows 10 עם 32.5 מיליארד שעות משחק מאז שמערכת ההפעלה הושקה לפני קצת יותר משנה וחצי. העדכון יציע לגיימרים, בנוסף לתמיכה ברזולוציית 4K, את האפשרות לשדר את מהלך המשחק שלהם ב-Windows 10 וב-Xbox One באמצעות טכנולוגיית Beam Broadcasting. העדכון יאפשר Game Mode יחודי עם גרפיקה משופרת בכדי לספק חוויית גיימינג מיטבית ב-Windows.

אלית נוריאל, מנהלת תחום Windows & Devices במיקרוסופט ישראל: "עדכון הגרסא המשמעותי ה- 3 של Windows 10 – "Creators Update" הוא בשורה שיש בה חדשנות בממשק המשתמש לצד עדכוני אבטחה חדשים ויכולות ניהול IT נוספות למשתמשים העסקיים.

היום, החשיבות לשמירה על האבטחה בארגון גבוהה  יותר מתמיד, כמו גם הרצון לאפשר פרודוקטיביות וניידות לעובדים. Windows 10 כוללת מגוון רחב של יכולות, המוכללות בתוך מערכת ההפעלה, המספקות מענה לכלל צרכי הארגון, בדגש על אבטחה מאיומי הסייבר המודרניים.

חידוש משמעותי נוסף שהביאה Windows 10 הוא הפיכת מערכת ההפעלה למוצר SaaS ומכאן שזו מערכת ההפעלה האחרונה שעל הארגון להטמיע. עדכוני מערכת ההפעלה הם משמעותיים וכוללים פי'צרים חדשים לצד Quality Updates, לא מדובר בעוד Service Pack כפי שהכרנו בעבר. "

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022