מפרולייט משיקה כוונות חדשות לאקדח מדגם FT Bullseye

מפרולייט, יצרנית הכוונות האופטיות וכוונות הלילה לנשק מישראל, השיקה לאחרונה גרסאות חדשות של כוונת האקדח מדגם FT Bullseye מתוצרתה עבור שישה דגמי אקדחים פופולאריים

צילום באדיבות מפרולייט

מפרולייט, יצרנית הכוונות האופטיות וכוונות הלילה לנשק מישראל, השיקה לאחרונה גרסאות חדשות של כוונת האקדח מדגם FT Bullseye מתוצרתה עבור שישה דגמי אקדחים פופולאריים. דגמי האקדחים עבורם מוצעת כרגע הכוונת הזו הם הדגמים P226 ו-P320 של "זיג זאואר", הדגמים M&P ו-M&P Shield של "סמית' אנד ווסון", דגם VP9 של "הקלר וקוך" ודגם R1 של "רמינגטון" (דגם המבוסס על פלטפורמת ה-1911).

הכוונת מדגם FT Bullseye לוקחת את התפיסה של "תמונת כוונות" והופכת אותה על פיה. בדרך כלל, היורה משיג תמונת כוונות על-ידי יישור הכוונת הקדמית מול הכוונת האחורית של האקדח (אל מול המטרה). מפרולייט ביטלה את הצורך בכוונת הקדמית בכך שיצרה עדשה עם צלב כיוון (Reticle) בכוונת האחורית. כאשר הנקודה שהיורה רואה ממורכזת בתוך העיגול, האקדח מכוון בדיוק למטרה. דוברי החברה אומרים ששיפור עיצובי זה מאפשר חוויית ירי אינטואיטיבית יותר, רכישת מטרה מהירה יותר ופגיעה מדויקת יותר.

הכוונת מדגם FT Bullseye עושה שימוש בטריטיום בשילוב סיבים אופטיים לקבלת כוונת ברורה ובהירה אפילו בתנאי תאורה גרועים. הכוונת אינה זקוקה לסוללות ומתאפיינת בעיצוב חלק וקומפקטי המשתלב היטב עם רוב סוגי הנרתיקים. עמיר קארו, מנהל השיווק של מפרולייט לשוק האמריקני, אמר: "שיווק הכוונות האלה התחיל בספטמבר האחרון ועד כה מכרנו אלפי יחידות בשווי של מאות אלפי דולרים. אנו מצפים למכור עשרות אלפי יחידות נוספות במהלך שנת 2017. התגובות שאנו מקבלים, הן ממשתמשים אזרחיים והן מרשויות אכיפת-חוק וסוכנויות פדראליות, חיוביות ביותר, ובנוסף אנו מקבלים בקשות רבות לגרסאות נוספות, עבור רוב דגמי האקדחים הקיימים בשוק. אנו בהחלט מתכוונים להשיק גרסאות נוספות עבור דגמי אקדחים נוספים במהלך השנה הקרובה". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית