סילבר שאדו מציגה את הגלבוע סנייק הדו קני בתערוכת IWA 2017

חברת "סילבר שאדו" הישראלית, מציגה בתערוכת IWA 2017 בגרמניה, לראשונה את הסנייק הדו קני, AR כפול קנה בקליבר 45X5.56 מ"מ

סילבר שאדו מציגה את הגלבוע סנייק הדו קני בתערוכת IWA 2017

צילום: ישראל דיפנס

חברת "סילבר שאדו" הישראלית, יצרנית סדרת הנשק הישראלי "גלבוע" ופטנט ה-"קורנר שוט" לירי מעבר לפינה, מציגה בתערוכת IWA 2017 הנערכת כעת בנירנברג, גרמניה, לראשונה בפומבי את הסנייק הדו קני, AR כפול קנה בקליבר 45X5.56 מ"מ שעושה שימוש בצולבת מקבילה, כלומר 2 מחסניות, כאשר כל דריכה מכניסה 2 קליעים לשני בתי בליעה נפרדים עם שתי מערכות ירי נפרדות.

לדברי מיקי שוהם, מנהל השיווק של "סילבר שאדו", "כל אזכור של הכלי ברשתות החברתיות מידית מקבל באז עצום. ישנם כ-5000 לקוחות ברשימת ההמתנה בארה"ב לרגע שהכלי יתחיל להיות משווק במדינה". בנוסף הציגה החברה בתערוכה את כל הרובים מסדרת "גלבוע" מתוצרתה: הגלבוע M43, הדגם הראשון המיוצר בארה"ב. רובה מבוסס פלטפורמת AR העושה שימוש במחסניות ותחמושת 39X7.62 מ"מ הנפוצה בקרב רובי הקלצ'ניקוב; ה-SMG 9 מ"מ העושה שימוש במחסניות גלוק ובתפעול דומה לרובה ה-M4; רובי הגלבוע 5.56 ובהם: DMR קלעים, קארבין "14.5,  קומנדו "11.5,  שורטי "7 ואת רובה ה-300,BLACKOUT רובה העתיד של היחידות המיוחדות בכל העולם העושה שימוש בחלק תחתון של רובה 5.56 ובקנה שיורה קליעי 35x7.62 מ"מ הנוחים לשימוש עם משתיק/עמעם ומשפרים משמעותית את הטווח וכושר החדירה של הקליע.

החברה בארץ כבר סיפקה רובים למספר גורמים בין השאר לרשות שמורות הטבע, חברת SEA GULL המאבטחת את אסדת הגז, רכבת ישראל, דואר ישראל, משרד החקלאות, מפעלי ים המלח, חברת ח.א.ש וחברת ש.נ.ל שהיא קבלן של משרד הביטחון.

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל