קבוצת מר מציגה מזוודה טקטית ב-MWC

תמונת מערכת הסלבוקס. קרדיט: יח"צ

קבוצת מר תציג ב- 2017MWC , תערוכת הסלולר הגדולה בעולם, את CellBox - מזוודת סלולר ניידת דור 4 לשימוש טקטי של גורמי בטחון והצלה לזמן חירום, ופתרון לניטור וניהול אפקטיבי של אבטחה מפני תקיפות סייבר שפיתחה עבור ספקיות תקשורת. פתרונות החברה יוצגו במסגרת הביתן הלאומי של מכון הייצוא בתערוכה, שתתקיים בברצלונה בתאריך 27 בפברואר – 2 מרץ 2017.

מזוודת CellBOX - ערכה קומפקטית ניידת להקמה בשטח של רשת סלולרית טקטית מדור 4 (LTE) המתפקדת באופן עצמאי, ללא תלות ברשתות קיימות שלעיתים קורסות בזמן חירום עקב עומס עליהן או התמוטטות פיזית של התשתית, ואף יכולה להתחבר לכל מערכות הקשר המסורתיות של גורמי הביטחון וההצלה בזמן חירום. 

CellBOX מותקנת במזוודה מוקשחת, הניתנת לנשיאה ומאפשרת לכוחות החירום והבטחון להקים רשת תקשורת מקומית ועצמאית, המספקת כיסוי עד לרדיוס של מספר קילומטרים, בתוך דקות בודדות. הכיסוי מאפשר העברת נתונים בקצבים של רשת דור 4 וזאת ללא כל תלות בחיבור לאינטרנט או לרשתות תקשורת אחרות כלשהן. הערכה תאפשר לצוותים בשטח לערוך שיחות וידאו מוצפנות, להעביר תמונות, לזהות את המיקום במפה של אנשי הצוות, להעביר וידאו חי מהשטח למפקדות השונות ועוד מגוון רחב של יישומים – כאמור, ללא תלות בחיבור לרשתות תקשורת קיימות. בנוסף, יוכלו הכוחות לחבר ל- CellBOX רחפנים ומזל"טים, וכן מצלמות רשת וחיישנים לצורך ניהול מתקדם של האירוע.

המערכת מאפשרת תקשורת גם בתוך מבנים, מנהרות, ואזורי אסונות טבע, שבהם קרסו כל התשתיות, כמו במקרים של רעידות אדמה, הצפות, שריפות, אירועי טרור, תאונות וכו'. התקשורת בערכה מבוססת על רכיבי LTE Network, כולל Smart LTE Core Network, LTE Access Radio, ו-Interoperability gateway, ומאפשרת העברת נתונים, וידאו וקול בקצב של עד 120 מגהביט/ שניה. הערכה נמצאת בשימוש בקרב גורמי בטחון וחירום בישראל ובעולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית