פגישת עבודה של נשיא וייטנאם טראן דאי קוואנג ויו"ר תעש מערכות יצחק אהרונוביץ'

יו"ר תעש מערכות, השר לשעבר יצחק אהרונוביץ', עדכן את הנשיא ​​לגבי מספר פרויקטים שבהם השקיעה תעש מערכות בווייטנאם מאז 1999 והביע תקוותו כי שני הצדדים יפעלו לייעול שיתוף הפעולה והעברת הידע בתחום הטכנולוגיה העילית

מקור: יחצ

"וייטנאם וישראל צריכות לקדם את שיתוף הפעולה ביניהן בתחומי המחקר והפיתוח והעברת טכנולוגיות" – כך אמר נשיא וייטנאם, טראן דאי קוואנג, בקבלת הפנים שערך ליו"ר תעש מערכות יצחק אהרונוביץ' במהלך ביקור עבודה בהאנוי בירת וייטנאם. הנשיא הוסיף וציין כי ישראל הפכה לשותפה גדולה של וייטנאם בתחום הביטחון והדגיש את תפקידן החשוב של חברות וקבוצות הפועלות במגזרי הביטחון והטכנולוגיה בשתי המדינות.

יו"ר תעש מערכות, השר לשעבר יצחק אהרונוביץ', עדכן את הנשיא ​​לגבי מספר פרויקטים שבהם השקיעה תעש מערכות בווייטנאם מאז 1999 והביע תקוותו כי שני הצדדים יפעלו לייעול שיתוף הפעולה והעברת הידע בתחום הטכנולוגיה העילית. אהרונוביץ' הדגיש כי מערכות הנשק המתקדמות שפותחו ויוצרו בתעש מתאימות לטכנולוגיה המתקדמת המצויה בשימוש מבצעי של צבא וייטנאם.

הנשיא קוואנג ציין כי מאז ביקורו של אהרונוביץ' בווייטנאם בשנת 2014 במסגרת תפקידו כשר לביטחון פנים של מדינת ישראל, גדל שיתוף הפעולה בין המדינות באופן עקבי, בעיקר בתחומי הביטחון וההגנה, לרבות העברת ידע טכנולוגי. הנשיא שיבח את תרומתו של יצחק אהרונוביץ' להרחבת שיתוף הפעולה וייטנאם–ישראל במהלך כהונתו כשר לביטחון פנים, והביע את תקוותו כי אהרונוביץ' ימשיך לפעול לקידום היחסים בין שתי המדינות, במיוחד בהכשרת כוח אדם איכותי בתחום הטכנולוגיה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית