הדגמה מוצלחת למערכת "שמיים אדומים" של תעש מערכות

המערכת משולבת עם מכ"מ מתקדם לגילוי רחפנים בטווחים של ק"מ בודדים, ומצוידת במצלמה טרמית מתקדמת לחקירה ולזיהוי האיום וכן יכולת נעילה על המטרה במטרה לשבש את התקשורת בין המפעיל לבין הרחפן

מערכת "שמיים אדומים" - באדיבות תעש מערכות

תעש מערכות ערכה הדגמה לנציגים ומשלחות בינלאומיות ובניהם נספחים צבאיים, יועצים טכנולוגיים, במטרה להציג את הדור הבא של המערכת המשולבת ליירוט איומים ומטרות אוויריות ונטרול רחפנים, בין היחידות מסוגן בעולם. הדגמת מערכת "שמיים אדומים" כללה מספר תרחישים של תקיפת רחפנים ובצעה את תהליכי הגילוי, הזיהוי , העקיבה האוטומטית והנטרול בהצלחה.

מערכת "שמיים אדומים" הינה מערכת הגנה אווירית קצרת טווח, העושה שימוש בטילי כתף (הקיימים ברשות הלקוחות) ומיועדת ליירוט מטרות אוויריות בצורה ממוכנת, באמצעות יכולות אוטונומיות של סריקה, עקיבה ושיגור. המערכת הינה  קלת משקל, ניידת ונותנת מענה הגנתי אפקטיבי נגד מגוון  איומים אוויריים בטיסה נמוכה.

לאחרונה, הורחבו יכולותיה של המערכת להתמודדות אפקטיבית עם איום הרחפנים הגובר, בהגנה על אתרים אסטרטגיים, הגנה גבולות והגנה על מתקנים באזורים אורבניים.

מערכת שמים אדומים, מספקת מענה כולל כנגד איום הרחפנים - החל מגילוי, זיהוי האיום, נעילה על המטרה, עקיבה אוטומטית, שיבוש ונטרול בטרם יבצעו את משימתם.

המערכת משולבת עם מכ"מ מתקדם לגילוי רחפנים בטווחים של ק"מ בודדים, ומצוידת במצלמה טרמית מתקדמת לחקירה ולזיהוי האיום וכן יכולת נעילה על המטרה, לאחר נעילה המערכת עוקבת אחר המטרה ומאפשרת למפעיל לשבש או לנטרל את המטרה  בטווחים אפקטיביים מהאתר המוגן. השיבוש חוסם את התקשורת בין המפעיל לבין הרחפן במס' ערוצי שידור ובנוסף משבשת את יכולות הנווט של הרחפן  ובכך מנטרלת את המשך משימתו.

המערכת יכולה להשתלב במערך הגנה על מתקנים רגישים, בשטח אורבני ו/או אחר, בנוסף יכולה המערכת להיות מותקנת על גבי רכב ולהגן על כוחות מתמרנים כנגד מטוסים ורחפנים.  בחודשים האחרונים המערכת עברה סדרת ניסויים והדגמות בתנאים מזג אויר קשים ביום ובלילה בהצלחה רבה - באחד הצבאות המערביים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית