תעשייה אווירית תקים שותפות לייצור טילים ומערכות הגנה אווירית עם Kalyani ההודית

במסגרת פעילות בתחום הטילים והחלל נחתם הסכם הבנות להקמת חברה חדשה משותפת (JV) יחד עם חברת Kalyani Strategic Systems הזרוע הביטחונית של חברת Kalyani Group בהודו. שיתוף פעולה זה כולל פיתוח, ייצור, שיווק ובנייה של מערכות הגנה אווירית וחימוש קל משקל משוטט

תעשייה אווירית תקים שותפות לייצור טילים ומערכות הגנה אווירית עם Kalyani ההודית

בתמונה- חתימה על הסכם שיתוך הפעולה עם חברת Kalyani – מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס עם Baba Kalyani יו"ר קבוצת Kalyani. קרדיט לצילום התעשייה האווירית.

במסגרת תערוכת Aero India 2017 המתקיימת בבנגלור שבהודו, חותמת התעשייה האווירית על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות מקומיות מובילות, לייצור מגוון מערכות אסטרטגיות מתקדמות עבור מערכת הביטחון המקומית, בהתאם ליוזמת Make In India שמנהיגה ממשלת הודו.

במסגרת פעילות בתחום הטילים והחלל נחתם הסכם הבנות להקמת חברה חדשה משותפת (JV) יחד עם חברת Kalyani Strategic Systems הזרוע הביטחונית של חברת Kalyani Group בהודו. שיתוף פעולה זה כולל פיתוח, ייצור, שיווק ובנייה של מערכות הגנה אווירית וחימוש קל משקל משוטט.

במסגרת פעילות בתחום המל"טים נחתם הסכם בנושא ייצור, הרכבה, תחזוקה ותמיכה בפרוייקטי מיני מל"ט בהודו עם חברת Dynamatic Technologies Limited (DTL). ההסכם כולל העברת ידע בנושא ייצור והרכבה של מערכות מיני מל"ט מהתעשייה האווירית ל-DTL אשר תשמש קבלן ראשי מול זרועות הביטחון ההודיים. ההסכם יאפשר לשמר את מובילותה של התעשייה האווירית בפרויקטי מל"ט קיימים ולהוציא לפועל פרויקטים עתידיים.

בנוסף, נחתם הסכם הבנות לייצור מקומי של כסאות לכלי טייס צבאיים ואזרחיים יחד עם חברה הודית המתמחה בייצור לתעשיית התעופה Taneja Aerospace & Aviation Ltd. (TAAL). במסגרת הסכם זה מפעל תעשיות גולן של התעשייה האווירית יפתח, ייצר וישווק יחד עם חברת TAAL מושבים ייחודיים אלו. 

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית: "הודו הינה שותפה של תעשייה אווירית מזה שנים רבות ואנו רואים בה את אחד השווקים המרכזיים של החברה. יוזמת Make in India שמוביל הממשל ההודי מחייבת את החברות הבינלאומיות להיערך מחדש לקידום עסקיהן בהודו, שיתופי פעולה אלו יאפשרו לנו לשמר את מעמדנו ולהרחיבו בעתיד, להמשך פעילות וצמיחה בהודו.

"בפעילותנו בעולם המלטים אנו מתכוונים להעביר נתח פעילות משמעותי להודו ומתכננים התמודדות משותפת יחד עם DTL במכרז הקרוב ליצור מיני מל"טים בהודו. בנוסף, אנחנו נמשיך להשקיע בתחום ההגנה האווירית והטילים בהודו יחד עם שותפתנו Kalyani Group באמצעות החברה המשותפת המוקמת להמשך חיזוקה וצמיחתה של התעשייה האווירית".