ראיית לילה לכולם. כולל לרחפנים

http://www.flir.com/suas/duo/

חברת FLIR Systems הציגה בתערכות CES האחרונה חמש מצלמות אינפרא חדשות, כך לפי פרסום באתר homelandprepnews.

המצלמות כוללות שני דגמים של מצלמה תרמית דור שלישי חדשות FLIR ONE לסמארטפונים, שתי מצלמות תרמיות עם חיישן כפול לרחפן / כטב"מ, ומצלמה מוקשחת קומפקטית תרמית עבור פקחי בנייה. כל מצלמה כוללת ליבת microcamera תרמית, שנקראת FLIR לפטון, טכנולוגיית ההדמיה הדינמית multispectral שהיא פטנט של החברה.

החברה אמרה שהתוספות תשפרנה את איכות התמונה ואת הקריאה על ידי הבלטות באיכות גבוהה של פרטי אור נראה על דימויים תרמיים. "אלה מכשירי הדמיה תרמית חדשים חדשניים שמרחיבים עוד יותר את התועלת והערך של הדמיה תרמית בעלות נמוכה לצרכן פרטי ויישומים לעסק קטן", אמר אנדי טייך נשיא ומנכ"ל  FLIR. "הדמיה תרמית נגישה יותר מתמיד היום הודות למאמץ הנוסף שלנו להפוך את הטכנולוגיה לקטנה, יותר חזקה ויותר זולה."

המשמעות של מצלמות ראיית לילה מתקדמות כמו של FLIR וחברות אחרות, שמסוגלות לשמש טלפונים ניידים וכלי טייס, היא שכל ארגון טרור יכול להשיג אותם. גם כל בן אדם פרטי או כל ארגון זכויות אדם שרוצה, למשל, לצלם את פעילות כוחות צה"ל בשטחים.

הביזור של הטכנולוגיה הזו מהתחום הביטחוני / HLS לתחום הפרטי, מחייבת את הצבא ושירות הביטחון לגבש תפיסות הפעלה שלוקחות בחשבון שבכל מקום יכולה להיות מצלמת לילה איכותית שמכוונת אליהם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית