גולד אנד לינקס ואוניברסיטת אריאל יפתחו פעילות הכשרה בסייבר בדרום אפריקה

בתמונה (מימין לשמאל דני,יורם ,גראהם, אלי, גים ,רועי) ראש עיריית אריאל - אלי שבירו, מנכ"ל האוניברסיטה - יורם שי, (מנהל הרשות למחקר ופיתוח - דני חרדון, וצוות גולד אנד לינקס.

השבוע נערך בישראל ביקור של בכירי חברת גולד אנד לינקס סייברס Dr Graham Wright - CEO ו Jim green - CTO יחד עם רועי שפושניק, מנכ"ל הפעילות הבינלאומית של החברה.
 
במהלך הביקור אשר כלל מפגשים עם חברות ישראליות בתחום הסייבר הן בתחום ההתקפי וההגנתי, נחתם הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה עם אוניברסיטת אריאל אשר לה קיימת יכולת סייבר נרחבת ברמת הלימוד האקדמי והאימון המקצועי. האוניברסיטה מפעילה את הסימולטור של חברת סייברביט. 
 
על פי ההסכם חברת גולד אנד לינקס בדרום אפריקה תפתח מרכז הדרכה הכולל מערכי הדרכה ברמה אקדמאית בשיתוף עם אוניברסיטאות מקומיות, ובנוסף יוקם מערך סימולטור כחלק מתוכנית ההדרכות שהחברה מציעה ללקוחות בדרום אפריקה וברחבי היבשת.
 
גולד אנד לינקס פועלת בדרום אפריקה למעלה מ5 שנים בתחומי HLS ו CYBER ומפעילה  משרדים ביהונסבורג וערים נוספות בעולם.  מטרת שיתוף הפעולה הוא להקים בדרום אפריקה מרכז אקדמאי עם מוסד מקומי והידע של אוניברסיטת אריאל כדי לספק לימודי תעודה ולהכשיר צוותי IT וצוותי תגובה. 
 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית