אלי אלפסי מונה לסמנכ"ל השיווק של התעשייה האווירית

מנכ"ל התעשייה האווירית,  יוסי וייס, הודיע היום (א') על מינוי של אלי אלפסי לסמנכ"ל השיווק של החברה.

צילום: תע"א

אלפסי מכהן כיום כסמנכ"ל הפעילות בהודו של התעשייה האווירית, ועם מינויו לתפקיד סמנכ"ל השיווק יאוחדו שני התחומים תחת אחריותו. אלפסי הינו אל"מ במיל. וכיהן ב-12 בשנים האחרונות במגוון תפקידים בתעשייה האווירית. ב-4 השנים האחרונות הוא כיהן, כאמור, כסמנכ"ל להודו, המהווה מדינת יעד מרכזית בפעילותה של התעשייה האווירית. במסגרת תפקידו ריכז אלפסי את פעילות השיווק והמכירות במדינה והוביל את המהלכים העסקיים בה. קודם לכן כיהן, בין היתר, כראש משלחת התעשייה האווירית בהודו.

טרם הצטרפותו לתעשייה האווירית שירת אלפסי במגוון תפקידי פיקוד ומטה בצה"ל במשך 28 שנים. בין היתר כיהן כמח"ט שריון, סגן מפקד בסיס האימונים בצאלים, ראש מחלקת תכנון בחטיבת המבצעים במטכ"ל, נספח צה"ל וראש משלחת משהב"ט בהודו ועוד.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק עתיד אלפסי לרכז את כלל פעילות המכירות של החברה למול חטיבותיה השונות ולמול לקוחותיה הרבים.

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר היום: "אני מברך את אלי אלפסי על מינויו לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. מדובר בתפקיד מרכזי המצוי בליבת פעילותה העסקית של החברה ומהווה גורם קריטי בכל הקשור להתנהלותה ולהישגיה. האתגרים שעל הפרק הם רבים ומגוונים ונוגעים בכל מחזור פעילותה של החברה- משלב זיהוי הצרכים והגדרתם, הפיתוח, ההתנהלות מול הלקוחות, מיצוי ההזדמנויות העסקיות וניהול מערכות היחסים למול הלקוחות. אני מאחל לאלי הצלחה רבה בתפקיד ומאמין כי יהיה שותף משמעותי בהמשך צמיחתה של התעשייה האווירית. בהזדמנות זו אני מודה לשרלי בן שטרית, שהוביל במשך מספר שנים את מערך השיווק של החברה ופעל רבות לטיובו ולקידום ופיתוח התשתית השיווקית שלה, ומאחל לו הצלחה בעתיד."

אלי אלפסי מסר: "אני מודה למנכ"ל החברה ולדירקטוריון על האמון שנתנו בי. עלינו לעשות כל מאמץ על מנת לחזק את מעמדה של התעשייה האווירית כמובילה טכנולוגית ולהבטיח את המשך צמיחתה בשווקים התחרותיים של היום. אני מאמין שיחד עם האנשים המצויינים הפועלים כיום בחברה נוכל לבצע את הנדרש על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות, להגיע לשווקים חדשים ולתמוך בהמשך צמיחתה של החברה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית