אש במנוע של מטוס אל על

אש פרצה במנוע של מטוס אל על אחרי המראה מטורונטו – המטוס נחת בשלום ואיש לא נפגע 

מטוס נוסעים של אל על נחת נחיתת חירום בנמל התעופה של טורונטו, קנדה, אחרי שפרצה אש באחד ממנועיו. הנחיתה עברה בשלום ואיש לא נפגע.

מטוס בואינג 767 של אל על (4X-EAM) בטיסת אל על 30 המריא שלשום מנמל התעופה פירסון של טורונטו בטיסה לישראל. אחרי ההמראה פרצה אש במנוע ימין. צוות הטייסים שידר קריאת מצוקה MAY DAY, כיבה את מנוע ימין, הפנה את המטוס הדו-מנועי אל אגם אונטריו כדי לרוקן את הדלק ממכלי המטוס, וכעבור 50 דקות טיסה נחת בשלום על מנוע אחד בלבד על מסלול 23 של נמל התעופה של טורונטו, ממנו המריא.

אחד הנוסעים סיפר לאתר MATZAV.COM: "מכיוון המנוע הימני שמעתי רעש מוזר. ראיתי לפתע את טייס המשנה יוצא מתא הטייסים, רץ לאורך הצד הימני של קבינת הנוסעים ומסתכל לעבר המנוע הימני, בו פרצה אש. אחרי כן חזר לקוקפיט והודיע לנוסעים שיש תקלה במנוע, וכי המטוס חוזר לנחיתה. הטייסים הנחיתו את המטוס בשלום ואיש לא נפגע. במשך 50 הדקות הללו הנוסעים היו רגועים, הדיילות חילקו משקאות והכל הסתיים בשלום".

אתר האינטרנט FLIGHT RADAR, המפרסם את נתיבי הטיסה של כל מטוסי הנוסעים בעולם, העלה אמש את מסלול טיסתו של מטוס אל על בטיסה 30 מטורונטו אל אגם אונטריו לריקון דלק וחזרה לנחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי של טורונטו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית