סין מציגה: מל"ט תקיפה עם 16 חימושים. בקרוב בשמי המזרח התיכון

מל"ט ה-CH-5 הסיני קיבל היתר ייצוא מממשלת סין והוא עתיד להתחרות עם ה-MQ-9 Reaper האמריקאי. הוא פועל בטווח של 6500 ק"מ, נושא 16 חימושים, ומסוגל להגיע לגובה של 10 ק"מ שמאפשר לו פעולה גם בסביבה עם אמצעי הגנה אווירית 

סין מציגה: מל"ט תקיפה עם 16 חימושים. בקרוב בשמי המזרח התיכון

twitter.com/globaltimesnews

סין הציגה את מל"ט ה-CH-5 עם התקנים המאפשרים לו לשאת 16 חימושים. מדובר באמצעי תקיפה מהמתקדמים שאפשר למצוא בעולם המל"טים. כך לפי פרסום של globaltimesnews. המל"ט הוצג במסגרת תערוכה AirshowChina.

לפי people, המל"ט מסוגל לשהות באוויר כ-60 שעות ולהגיע לגובה של 10 ק"מ (שמאפשר לו לפעול גם בסביבה עם טילי כתף). המל"ט קיבל היתר ייצוא מהממשל הסיני וכבר שבע מדינות מנהלות מו"מ רכישה לגביו.

המל"ט אמור להתחרות עם המל"ט האמריקאי MQ-9 Reaper. המכ"מ יכול לשאת מטע"די ל"א, מודיעין, תקשורת. טווח הפעולה שלו הוא 6,500 ק"מ עם תקש"ל. יש כבר תכנית לשדרג את הטווח ל-10,000 ק"מ.

השלב הבא לפי הפרסום, הוא לשדרג את המל"ט לשהות של 120 שעות באוויר (חמישה ימים) ולהגיע לטווח פעולה של 20,000 ק"מ. עד היום מל"טים ממשפחת CH נמכרו לעשר מדינות.

מנהל תכנית המל"ט, Lan Wenbo, אמר שסין מוכנה גם לעשות העברת טכנולוגיה למדינה שתרכוש אותו.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות