ראדא תשתף פעולה עם Artis בנושא מכ"מים להגנה אקטיבית

ה- Iron Curtain של Artis הינה מערכת APS צמודת-דופן אשר נועדה לנטרל רקטות נגד טנקים (RPG) ואיומים נוספים המשוגרים ממטולי כתף. האינטגרציה והניסויים מתוכנים לרבעון הראשון של 2017

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ מפתחת וספקית של מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, תספק את מערכת המכ"מ RPS-10 המבוססת על פלטפורמת ה- CHR שלה ל- Artis LLC. מהרנדון (וירג'יניה, ארה"ב) לצרכי אינטגרציה וניסויים עם מערכת ההגנה האקטיבית שלה (Active Protection System - APS), ה-Iron Curtain.

פלטפורמת המכ"מ CHR פועלת בתחום S, מבוססת תוכנה, וכוללת אנטנה בטכנולוגית "סריקה אלקטרונית אקטיבית" (AESA). למערכת יכולות עיצוב אלומה ועיבוד אות מתקדמות. היא מאפשרת אופני פעולה שונים על פלטפורמת מכ"מ אחת, ומציגה יחס תועלת לעלות גבוה מאד. המערכת קומפקטית וניידת, ומאפשרת פתרונות להגנת רכבים קרביים באמצעות יכולות זיהוי מקורות אש עוינת וכן אספקת מידע קריטי ל-APS. מערכת ה-RPS-10 מותאמת לזיהוי איומי ירי כמו RPG וטילי נ"ט, ולהעברת המידע בזמן אמת למערכת ה-APS לצורך נטרול האיומים בזמן אמת.

ה- Iron Curtain של Artis הינה מערכת APS צמודת-דופן אשר נועדה לנטרל רקטות נגד טנקים (RPG) ואיומים נוספים המשוגרים ממטולי כתף. המערכת מיירטת ומשמידה איומים סנטימטרים ספורים מהמטרות, דבר המאפשר רמת הגנה גבוהה לצד נזק אגבי מינימלי. האינטגרציה והניסויים מתוכנים לרבעון הראשון של 2017.

צבי אלון, מנכ"ל ראדא, אמר: " שוק ה-APS העולמי מתעורר, לאחר תרדמה ארוכה, וניכר גידול במספר הלקוחות שמזהים את הצורך במערכות אלו. ראדא פיתחה את ה-CHR ואת ה-RPS-10 כך שיתאימו לכל מערכת APS פוטנציאלית. לאחר אינטגרציה וניסויים מוצלחים עם מערכת הגנה אקטיבית ישראלית, אנו שמחים על ההזדמנות להוכיח את היכולת המבצעית של ה-RPS-10 בשילוב עם מערכת ה-Iron Curtain, ופועלים באופן אקטיבי ליצירת הזדמנויות נוספות בתחום ה-APS ברחבי העולם."

אולי יעניין אותך גם