פוקס ניוז: גנרל אמריקאי דיבר עם עיתונאים אודות הסטוקסנט

פוקס ניוז: גנרל אמריקאי דיבר עם עיתונאים אודות הסטוקסנט

By Department of Defense. - http://www.defenselink.mil/bios/biographydetail.aspx?biographyid=138. Transferred from en.wikipedia to Commons., Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=3590836

גנרל בדימוס  James Cartwright הודה כי הוא דיבר עם עיתונאים אודות תולעת הסטוקסנט, כך לפי פרסום באתר foxnews. יחד עם זאת, Cartwright אומר שהוא לא המקור להדלפה על הסטוקסנט וכי בשיחות עמם, לא חשף או אישר מידע מסווג.

לפי הפרסום, הגנרל שהיה בזמנו סגן ראש המטות המשולבים של ארה"ב דיבר אודות התולעת עם כתב של הניו יורק טיימס בשם David Sanger וכתב נוסף בשם Daniel Klaidman. עורך דינו טען שהגנרל ידע שהוא לא המקור להדלפה ושהמידע כבר היה בידי העיתונאים, והוא דיבר איתם כדי למנוע נזק גדול יותר לביטחון הלאומי של ארה"ב.

בכתבה אודות המקרה, טוען אתר ה-nytimes, שמקרים כאלו יפחידו גורמי ביטחון מלדבר עם עיתונאים, וזה ימנע מהציבור לדעת את האמת.

נזכיר כי עד היום, גם לאחר ההודאה של הגנרל כי דיבר עם עיתונאים בנושא, לא ברור מי היה המקור הראשון שהדליף את אירוע הסטוקסנט. הרפובליקאים מאשימים עד היום את ממשל אובמה בנושא.  

אולי יעניין אותך גם