סלברייט חתמה על עסקה וודאפון בהיקף של כ-10 מיליון דולרים

החוזה שנחתם הינו הסכם רב שנים מול וודאפון העולמית. הטמעתו תתחיל במדינות הגדולות באירופה ומשם תמשיך ליתר שווקי וודאפון בעולם

סלברייט חתמה על עסקה וודאפון בהיקף של כ-10 מיליון דולרים

קבוצת וודאפון הינה לקוח רב שנים של סלברייט אשר קיבלה החלטה להרחיב את סל שירותיה הקיימים. במסגרת העסקה, תספק סלברייט לוודאפון את פתרונות הדיאגנוסטיקה, המיועדים לרשתות, למוקדי השירות, ולשימוש אישי באמצעות אפליקציה ייעודית. בנוסף, העסקה כוללת ניהול פרויקטים ושירותי תמיכה במהלך ההטמעה בכלל המדינות בהן פועלת וודאפון.

החוזה שנחתם הינו הסכם רב שנים מול וודאפון העולמית. הטמעתו תתחיל במדינות הגדולות באירופה ומשם תמשיך ליתר שווקי וודאפון בעולם. "אנו שמחים מאוד שלקוח מוביל זה בחר שוב בפתרונות של סלברייט" אמר אלון קלומק סמנכ"ל מכירות בכיר בחברה. " חברת וודאפון זיהתה שיעור גבוה של מכשירים שנשלחו לתיקון אך לא נמצאה בהם תקלה, מה שהוביל לעלויות גבוהות ולחוסר שביעות רצון מצד הלקוחות. אין לי ספק שהטכנולוגיה המתקדמת של סלברייט תסייע לוודאפון לשפר את חווית הלקוח ושביעות רצונו ותביא לשיפור השירות ולחיסכון בעלויות.

"בכוונת וודאפון להמשיך ולבסס את ההתקשרות ארוכת-טווח עם סלברייט. לוודאפון מעל 400 מיליון מנויים ברחבי העולם, היא פועלת ב- 30 מדינות ומעסיקה למעלה מ-92,000 עובדים. התקשרות זו מהווה פוטנציאל לעסקאות עתידיות של שדרוגים, וכן קשת רחבה של שירותים מקצועיים, כגון הטמעה, ניהול פרויקטים, התאמות ייעודיות לתוכנה ועוד".

אולי יעניין אותך גם