סייברג'ים עומדת למכירה

המייזם הקיברנטי שהוקם על ידי אופיר חסון וחברת חשמל במטרה להיות מתקן אימון להגנה בסייבר על תשתיות חשמל עומד למכירה

סייברג'ים עומדת למכירה

השקת מבנה סייברג'ים. צילום: יוסי וייס – חברת החשמל

סייברג'ים, פלטפורמת האימון בסייבר של חברת חשמל שהוקמה על ידי אופיר חסון וחברת החשמל עומדת למכירה לחברה זרה, כך עולה מהדו"ח הרבעוני האחרון שפרסמה חברת חשמל. המתקן החדש של סייברג'ים (CYBER GYM) הושק במתחם חברת החשמל בחוות חפצי-בה בחדרה, כך לפי פרסום באתר nhn.co.il. לחברה יש מתקנים גם בצ'כיה, פורטוגל ומדינות נוספות. 

"חברת סייברג'ים קונטרול בע"מ (סייברג'ים"), בעלי המניות בה - סייבר קונטרול בע"מ ואופיר חסון (להלן יחדיו: "היזמים") וחברת החשמל חתמו ביום 26 ביוני 2016,על מזכר כוונות עם חברה זרה ("הרוכשת"), במסגרתו הוגדרו התנאים לעסקת מכירה של 100% ממניות סייברג'ים מהיזמים לרוכשת בתמורה להקצאת מניות ברוכשת ליזמים וזאת כחלק מעסקה כוללת, במסגרתה תהפוך הרוכשת לחברה ציבורית זרה, אשר היזמים יהיו בעלי המניות העיקריים בה", נכתב בהודעה של חברת חשמל [סעיף 25.3 בדוח הרבעוני האחרון שפרסמה החברה באתר].

תגובת חברת חשמל:

"התהליך נמצא בשלבי התגבשות כך שלא ניתן לפרסם בשלב זה פרטים נוספים זאת בכדי לא לפגוע בתהליך. חברת החשמל עצמה לא מוכרת את סייברגים שכן כאמור אינה בעלת המניות אלא בעלת זכויות חוזיות בלבד כפי שנכתב בדוח הכספי.

"היזמים הינם בעלי המניות. כל פעילות פיננסית של הכנסת משקיע, מכירה ו/או כל פעילות אחרת, תתבצע על ידי היזמים בלבד וחברת החשמל מבטיחה את זכויות החוזיות במסגרת העסקה. כאמור, מדובר במזכר כוונות בלבד הכרוך באישורים ותנאים מתלים כמפורט בדוח הכספי."

מחברת סייברג'ים לא נמסרה תגובה לכתבה. 

אולי יעניין אותך גם