נחנך הביתן הישראלי בתערוכת ADEX 2016 שנערכת בעיר באקו באזרביג'ן

"הקשר של ישראל עם אזרביג'ן הוא מעבר לקשר ביטחוני בלבד והנו אסטרטגי לאור חשיבות אזרביג'ן באזור" אמר מנהל אגף סיב"ט - סיוע וייצוא בטחוני במשרד הבטחון, מישל בן ברוך. בתערוכה בבאקו הציגו חברות אלביט מערכות, תעשייה אווירית, סיב"ט, EQUUS, PLASAN, רפאל, אירונאוטיקס ותעש מערכות

נחנך הביתן הישראלי בתערוכת ADEX 2016 שנערכת בעיר באקו באזרביג'ן

צילומים: ישראל דיפנס

בטקס חגיגי נחנך היום הביתן הישראלי בתערוכת ADEX 2016  שנערכת בעיר באקו באזרביג'ן.

בטקס, שכובד בנוכחותו של שגריר ישראל באזרביג'ן, נשא דברים מנהל סיב"ט במשרד הביטחון, תת-אלוף (מיל') מישל בן ברוך שאמר כי "הקשר של ישראל עם אזרביג'ן הוא מעבר לקשר ביטחוני בלבד והנו אסטרטגי לאור חשיבות אזרביג'ן באזור. במפגשי עם בכירים אזרים נאמר לי שהקשרים הביטחוניים הטובים ביותר הם עם ישראל ולראייה, בעימות האחרון שהיה לאזרביג'א באפריל 2016 בנגורנו קאראבך, המערכות הישראליות הוכיחו את עצמן".

דובר נוסף בטקס היה מיכאל זינדרמן, מנכ"ל TSG הציע ש"על מנת לחזור להיקפי הפעילות להם היינו רגילים בעבר, על התעשיות הביטחוניות הישראליות לשלב ידיים ולשתף פעולה ככל שניתן ע"מ לשווק את המוצרים המתקדמים ביותר הקיימים בכל אחת מהתעשיות".

בתערוכת ADEX 2016, הנערכת בבאקו זו הפעם השנייה, משתתפות בביתן הישראלי 13 חברות ביטחוניות שונות, החל בגדולות שבהן כדוגמת התעשייה האווירית, רפאל ואלביט, דרך חברות כ-TSG, אירונאוטיקס ופלסן סאסא וכלה בחברות שלהן זוהי הפעם הראשונה שהן משתתפות בתערוכה זו כדוגמת S.E.S.P  וחברת הסייבר Equus.

 

בתמונות: ביתני חברות אלביט מערכות, תעשייה אווירית, אירונאוטיקס, סיב"ט, EQUUS, PLASAN, רפאל ותעש מערכות.