יו"ר IAC: "מה שמתחיל ביהודים , לא נגמר ביהודים"

אדם מילשטיין אמר בפאנל מיוחד בנושא ה-BDS כי "אנחנו צריכים להסביר לכולם שזה האיסאלם הרדיקלי מול כול העולם, לא מול ישראל"

יו"ר IAC: "מה שמתחיל ביהודים , לא נגמר ביהודים"
"הארגון שלנו כולל 250,000 יהודים ב-IAC. אנחנו פועלים לשימור הזהות היהודית והישראלית. מה שמחבר אותנו זו התרבות הישראלית. הכרה שמדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי", אמר אדם מילשטיין, יו"ר ארגון IAC בארה"ב. אחד הארגונים היהודים הגדולים בעולם שפועל נגד הדה לגיטימציה של ישראל בעולם. 
 
"האזרחים האמריקאים ששותפים ב-BDS לא יכולים להיות אנטי אמריקאים, אז הם מוציאים את זה עלינו. כל הכעס שלהם כלפי המדינה שלהם מופנית כלפינו.כ-40 ארגוני סטודנטים העבירו החלטות להחרים את ישראל. מדינת ישראל מוחרמת על ידי כנסיות, ארגוני עובדים. המספרים הולכים וגדלים. יש אירועים כאלו כל שבועיים. 
 
"יש הרבה ארגונים שמנסים להילחם בזה. אנחנו רוצים להשלים אותם. ה-BDS קמה לפני עשור בארה"ב. ב-2005 הוא קרא לאינתיפדה בארה"ב נגד הממשל האמריקאי. מי שחתם על הצהרת ה-BDS היו הפתח, חמאס והג'יהאד. מה שמתחיל היהודים , לא נגמר ביהודים. ה-BDS מגדיר את עצמו כארגון לזכויות אדם וכך הוא יוצר שותפויות. וכך הוא מפיץ את המסרים האנטי ישראלים בכל ארה"ב. המטרה היא להשמיד את היהודים בישראל. הבעיה שלהם זה גבולות 48.
 
"האיסלאם הרדיקלי הוא מעבר לגבולות ישראל. הוא עושה עבודה טובה באירופה וארה"ב. אזרחי ארה"ב לא מבינים זאת. אנחנו צריכים להסביר לכולם שזה האיסאלם הרדיקלי מול כול העולם, לא מול ישראל. אם נתמקד בישראל וביהודים נמשיך להפסיד. תכנית הפעולה בארה"ב בנויה על שיתוף פעולה, לעבור להתקפה, להקצות לזה יותר כסף מהקהילה היהודית".

אולי יעניין אותך גם