חברת UVISION בשת"פ עם הענקית ריית'יאון

הישג חשוב לחברה הישראלית  UVISION – חברת  הענק האמריקנית ריית'יאון חתמה עם יווויז'ן על הסכם לשת"פ בפיתוח משותף של חימושים משוטטים עבור צבא ארה"ב

חברת UVISION בשת"פ עם הענקית ריית'יאון

צילום: יוויז'ן

שתי החברות ישתפו פעולה בהתאמת המל"ט HERO-30 מתוצרת UVISION לדרישות הצבא האמריקני. ההודעה על השת"פ פורסמה על ידי ריית'יאון בטוסון, אריזונה, ונאמר בה ששתי החברות "יפתחו בצוותא פתרונות של חימושים משוטטים".

יאיר דובסטר, חבר מועצת המנהלים של UVISION, אמר ל-ISRAEL DEFENSE כי זה "הישג אסטרטגי ענק לחברה הישראלית". המו"מ עם חברת  הענק האמריקנית נמשך כבר יותר משנתיים, והוא חלק מתכנית רבת היקף של ציוד הצבא האמריקני, בעיקר כוחות מיוחדים, בחימושים משוטטים".  המזל"ט הישראלי הרו-30 עבר תהליכי הערכה בארה"ב ועתה הוא יותאם לדרישות צבא ארה"ב.

בהודעת חברת ריית'יאון נאמר כי הרו-30 הוא מזל"ט נישא בידי אדם, חימוש משוטט שיותאם לתקיפת מטרות וכן למשימה המסורתית של איסוף מודיעין, סיור ותצפית. בהודעה מודגש שהכלי מתאים לפרוייקט הגדול של צבא ארה"ב LMAMS  לאספקת "מערכות טילים מיניאטוריים קטלניים" לצבא ארה"ב.

סגן נשיא ריית'יאון, ד"ר תומס באסינג, אמר כי "שתי החברות יציעו לצבא ארה"ב יכולות חדשות של  מערכת שכבר עברה את תהליכי הפיתוח, מערכת שתשפר בצורה משמעותית את רמת המודעות המצבית ואת כוח האש של יחידות קטנות הפועלות בשדה הקרב". ואילו מנכ"ל  UVISION, נועם לויט, אמר על העסקה: "אנו מעוניינים מאוד לשתף פעולה עם ריית'יאון, שהיא אחת החברות החדשניות ביותר בתעשיות הביטחוניות. הרו-30 ממלא תפקיד משמעותי בכוחות המיוחדים, ושותפותנו עם ריית'יאון תוביל לאספקת מודיעין קרבי איכותי לשדה המערכה וליכולות לתקוף ישירות איומי אויב במקרה הצורך".

נתוני הרו-30 עפ"י האתר של UVISION: זה החימוש המשוטט הקטן ביותר במשפחת מל"טים והוא מוגדר כאידאלי לתקיפת מטרות נגד אדם. מהירותו – עד 100 קמ"ש, משקל – 3 ק"ג, רש"ק - חצי ק"ג, שהייה באוויר -30 דקות, מנוע חשמלי, משוגר ממשגר קרקעי. 

אולי יעניין אותך גם