דגמים חדשים לפאוץ' הרימונים הישראלי

חברת ACS הישראלית פיתחה את ה-Grenade Trigger Pouch, פאוץ' רימונים המאפשר ללוחמים בשדה הקרב נשיאה בטוחה של הרימון ותפעול מהיר

דגמים חדשים לפאוץ' הרימונים הישראלי

חברת ACS הישראלית מפתחת פאוץ' רימונים המאפשר ללוחמים בשדה הקרב נשיאה בטוחה של הרימון ותפעול מהיר. עד כה פותחו פאוצ'ים שמתאימים לשני רימונים, ה-Flash Bang Grenade מתוצרת חברת Rheinmetall וה-M-67 Grenade. לאחרונה פיתחה החברה פאוצ'ים נוספים, בגרסאות שונות, שמתאימים לסוגי רימונים נוספים ביניהם רימון ה-Bang Flash Grenade מתוצרת CTS/CTI , רימון ה- Fragmentation Grenade 26 מתוצרת תע"ש מערכות ורימון ה-Flash Bang Grenade מתוצרת חברת Safariland.

המוצר הוא פרי המצאתו של ניר שאול, לוחם ימ"מ לשעבר, וכיום בעלים משותף לחברת ACS, המפתחת את המוצר יחד עם ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3. לכל הפאוצ'ים חמישה אמצעי אבטחה שונים זה מזה המאפשרים נשיאה בטוחה של הרימון מחד גיסא, ולתפעול מהיר ויעיל מאידך גיסא. המוצר החדשני זוכה להתעניינות רבה בקרב יחידות לוחמות וביטחוניות בכל רחבי העולם (ארה"ב, צרפת, גרמניה ויפן בין השאר) המבצעות בו ניסויים. הימ"מ הישראלי כבר רכש אותו לכל לוחמיו. בחברה מאשרים כי הם בקרוב הם עתידיים לקיים ניסוי רחב של המוצר בצה"ל.  שאול: "אנו עושים שינוי משמעותי בהתנהלות בלחימה עבור לוחמים בכל רחבי העולם. הלוחמים לא יחושו יותר את חוסר הביטחון של הליכה לקרב עם ביצת חומר נפץ מסוכנת על גופך, אלא עם אמצעי מוגן ובעל חמישה אמצעי הגנה שלא היו עד כה".

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל