במיקרוסופט בנו ניידת משטרה חכמה. ככה זה נראה

הניידת כוללת שני סוגים של רובוטים קרקעיים, רחפן, טאבלטים, מצלמות היקפיות, קישור אינטרנט לענן של מיקרוסופט ושילוב מידע מהסמארטפונים והמצלמות של השוטרים. מדובר בפיתוח חדש של מיקרוסופט משנת 2015 שהופך את ניידת המשטרה למרכז מחשוב ואיסוף מודיעין רכוב

במיקרוסופט בנו ניידת משטרה חכמה. ככה זה נראה

sdrobots.com

חברת מיקרוסופט אולי ידועה בזכות מערכות ההפעלה שלה, אבל בחברה פועלת זרוע של ביטחון ו-HLS שאינה מביישת אף חברה ביטחונית. לפחות בהיבט הטכנולוגי. אחד הפיתוחים האחרונים שפיתחו בחברה עבור כוחות השיטור היא ניידת חכמה תחת שם פרויקט Microsoft Advanced Patrol Platform.

מדובר בניידת חכמה, מקושרת לרשת ולענן, שמשלבת בין מכשירים סלולאריים, מצלמות אישיות של השוטרים, מחשב נייד וטאבלט בניידת, ורובוטים קטנים שהמשטרה עושה בהם שימוש. הניידת היא למעשה מרכז הפעילות הטכנולוגית של הסיור הרכוב כאשר החיבור לענן AZURE של מיקרוסופט מאפשר לבצע ניתוחים בזמן אמת באמצעות טכנולוגיות ביג דאטה.

החיבור לענן גם מאפשר לניידת לקבל פידים של מידע כמו רשימת נעדרים עדכנית, רשימת עבריינים נמלטים, דיווחים עם פשעים עם מיקום גיאוגרפי ודו"חות משמרת. כל המידע הזה עובר עיבוד ומספק לשוטרים בניידת מודעות בזמן אמת טובה יותר.

הניידת גם כוללת רחפן מסוג SkyRanger מתוצרת חברת Aeryon Labs, כך לפי אתר dronelife. הרחפן יספק לשוטרים מבט על בזירה, כולל איסוף ראיות גם מהשמיים. כמו גם, הניידת כוללת שני סוגים של רובוטים קרקעיים מבית חברת SuperDroid Robots, כך לפי פרסום באתר sdrobots.

צפו בסרטון דמו של הניידת החכמה:

 

אולי יעניין אותך גם