בלוני התצפית מישראל מאבטחים את ועידת האקלים בפריז

מערכת בלון התצפית  SkyStar 180 של חברת RT נפרסה במטרה לאבטח את ועידת האקלים העולמית, שנפתחה בפריז, על רקע הפיגועים הקשים בעיר והפגנות האלפים מחוץ לאולמות הדיונים

בלוני התצפית מישראל מאבטחים את ועידת האקלים בפריז
כחלק מההיערכות של משטרת פריז לאבטחת וועידת האקלים, נעשה לראשונה שימוש בבלון תצפית מסוג SkyStar 180, מתוצרת חברתRT  הישראלית. וועידת האקלים שנפתחת היום (שני) בפריז היא אירוע בינלאומי מהגדולים מסוגו, וצפויים להשתתף בה מנהיגים מכ- 43 מדינות. הוועידה מתקיימת על רקע פיגועי הטרור הקשים שהתרחשו בעיר לפני כשבועיים, וכשברחובות מפגינים אלפים נגד תופעות ההתחממות הגלובלית ושאר סוגיות.
 
הבלון שמאבטח את הוועידה, ה- Skystar 180, היא מערכת בלון טקטית קטנה וניידת, המותאמת במיוחד למשימות מודיעין טקטי ולמשימות אבטחה מגוונות, צבאיות ואזרחיות. המערכת יכולה לשאת מטען של עד 20 ק"ג ובעזרתו לספק כיסוי מודיעיני מתמשך של אירועים שונים, מגובה של עד 300 מטר. המערכת מתופעלת על ידי שני אנשים בלבד ויכולה לפעול בתנאי מזג אויר שונים, ולהישאר באוויר עד 72 שעות ברציפות. מערכת הבלון שתופעל בפריז תהיה מצויידת במטע"ד תצפית מסוג TR-Stamp של חברת קונטרופ. 
 
מערכת הבלון Skystar 180 משמשת למשימות מודיעין במספר מדינות, והיא מופעלת באורח קבע על ידי צה"ל ומשטרת ישראל. בנוסף, המערכת פעילה גם באבטחת אירועים אזרחיים בישראל ובחו"ל, כמו ביקורים ממלכתיים, קונצרטים ואירועים המוניים. 
 
חברת RT מובילה את הפעילות בצרפת יחד עם חברת SSI הצרפתית, ובשבוע שעבר כבר ביצעו צוותים של משטרת פריז הדרכות על הפעלת המערכת. המערכת החלה לפעול באופן מבצעי בפריז מספר ימים לפני פתיחת האירוע. RT היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, תכנון וייצור של בלוני תצפית למטרות מודיעין, אבטחה ותקשורת.

אולי יעניין אותך גם