אתר חדש לישראל דיפנס!

האתר החדש נבנה במהלך החודשים האחרונים, בהתבסס על הרגלי הגלישה של אלפי גולשי ישראל דיפנס הנאמנים, ועל אלפי שאלונים שמולאו על ידי חלק מהגולשים. האתר מציע תוכן עשיר ורחב, בנושאי ביטחון והיי-טק שוטפים ומשמש כמרכז ידע לקהילת הביטחון בישראל

אתר חדש לישראל דיפנס!

photo by: shutterstock.com

גולשי ישראל דיפנס היקרים,

אתר חדש של ישראל יוצא לדרך ביום ראשון 14 בדצמבר 2014. 

האתר החדש נבנה במהלך החודשים האחרונים, בהתבסס על הרגלי הגלישה של אלפי גולשי ישראל דיפנס הנאמנים, ועל אלפי שאלונים שמולאו על ידי חלק מהגולשים. האתר החדש נועד להציע תוכן עשיר ורחב, בנושאי ביטחון והיי-טק שוטפים, תוך דגש על נושאים מרכזיים כמו תחום הסייבר תחום הכלים הבלתי מאוישים (בשיתוף ארגון AUVSI העולמי).

האתר החדש יהווה בסיס לפלטפורמות דיגיטליות נוספות שיושקו בקרוב, והוא חלק מרכזי מפעילות ישראל דיפנס שהולכת ומתרחבת בכל רחבי העולם. כתמיד, המערכת מוציאה לאור פעם בחודשיים את הגיליון המודפס, במהדורות נפרדות בעברית ובאנגלית. וגיליון 23 שראה אור באחרונה הוא הראשון /מופץ בצורה רחבה בחנויות מובחרות ברחבי ארצות הברית, בנוסף להפצה הישירה למקבלי החלטות ולמתעניינים בביטחון ובטכנולוגיה הישראליים – באמצעות הדואר. אנו גאים על כך מאוד.

במהלך חודש אוקטובר יצא לאור ספר מרתק ועשיר בתמונות על חיל האוויר הישראלי, בשיתוף מכון פישר לחקר אוויר וחלל. בתחום האינטרנט, יוצא לדרך גם מיזם משותף לישראל דיפנס ולחברת התוכן הטלבזיוני המובילה דורי מדיה - ליצירת תכנים מגוונים בתחומי ביטחון וטכנולוגיה עבור רשת האינטרנט ובהמשך עבור ה"סמארט טי.וי". המערכת פועלת להשיק יוזמות נוספות שיפורסמו במהלך החודשים הבאים. תכנית הטלביזיה השבועית המשותפת לישראל דיפנס ולערוץ החדשות הבינלאומית I24 זוכה להצלחה רבה, והחל מחודש ינואר 2015  יחל להגיש אותה אלון בן דוד.

במקביל, מתרחבים גם הכנסים של ישראל דיפנס. כנס שנערך על ידי ישראל דיפנס בנושא כלים בלתי מאוישים זכה להצלחה עצומה והיה הגדול אי פעם בתחום זה בישראל. בחודש אוקטובר, ערכנו בבאר שבע כנס בנושא ההשלכות של מעבר היחידות הטכנולוגיות צה"ל לדרום. ב2-3 בדצמבר נערך בגני התערוכה כנס ענק של ישראל דיפנס והעיר חדרה, ראשון מסוגו, בנושא האנרגיה בישראל. ב-29 בינואר ייערך כנס מרכזי על אגרי התקשוב בשנת 2015.

כבר בימים אלה נערכות כבר במלוא המרץ הכנות לקראת כנס הסייבר הבינלאומי השני, סייברטק 2015, לאחר הכנס הראשון שזכה להצלחה עצומה בחודש ינואר 2014, והיה לכנס הסייבר הגדול ביותר אי פעם מחוץ לארצות הברית.

כנסים מרכזיים נוספים

בשנה הבאה יהיו כנס יבשה ענק בלטרון (בחודש מאי), כנס כלים בלי מאוישים (בנובמבר), כנס אנרגיה (דצמבר) , כנס מודיעין ויחידות מיוחדות (ביוני) וכנס בנושא מעבר מערכת הביטחון לדרום (באוקטובר). כמו כך ייערך בחודש ספטמבר כנס התקשוב הבינלאומי השלישי.
אנו מקווים  שאתם, הקוראים, ממשיכים למצוא עניין ואף תועלת במגוון הפרסומים והפעילויות של ישראל דיפנס, ומבטיחים כי גם בשנת 2015 נמשיך לשים דגש עיקרי על תוכן שיהיה  איכותי, מעניין, אמין ומקצועי – בכל מגוון הפרסומים והפעילויות שלנו.

שלכם,
מערכת ישראל דיפנס

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל