אמזון תגייס למעלה מ-100 אנשי טכנולוגיה בישראל

המשרות להן אמזון מגייסת למרכזי הפיתוח שלה, כוללות תפקידים עתירי ידע וכישורים, כמדעני מחקר, מידול מערכות, מהנדסי פיתוח תוכנה ויישומים

אמזון תגייס למעלה מ-100 אנשי טכנולוגיה בישראל

amazon.com

אמזון הודיעה היום כי היא תגייס בישראל למעלה מ- 100 אנשי טכנולוגיה במהלך 18 החודשים הבאים, למשרות בפעילויות מחשוב הענן של החברה (AWS), עבור מרכזי הפיתוח של אמזון וחברת הבת Annapurna Labs.

ההכרזה נעשתה בכנס AWS Summit המתקיים היום בתל אביב, אשר משך אליו יותר מ- 2,000 מפתחים, מקצועני טכנולוגיה ולקוחות ארגוניים, שהגיעו כדי ללמוד אודות טכנולוגיית מחשוב הענן של AWS.

אמזון החלה לבנות את נוכחותה בישראל לפני קרוב לשנתיים, ופתחה משרד בתל אביב ב- 1 בינואר 2014 כדי לתמוך בגידול עסקי הענן של AWS  בישראל, כמו גם  כדי לשרת את בסיס הלקוחות  המתרחב במהירות וכולל ארגונים וחברות סטארט- אפ.

מאז המשיכו עסקי AWS בישראל לצמוח במהירות, ועתה נמנים על לקוחותיה סטארט-אפים ידועים ועסקים הגדלים במהירות, כולל Wix, Meerkat, Moovit, GetTaxiIron Source, Kensho, Glide, Capriza, GameFly ו- Viber; וכן ארגונים מבוססים כמו Yes, קומברס, בנק הפועלים ותדיראן טלקום.

בנוסף פתחה אמזון בישראל מרכז מחקר ופיתוח (מו"פ), ולאחרונה הרחיבה את פעילותה עם רכישת Annapurna Labs, כדי ליהנות משפע הכישרונות ההנדסיים והטכנולוגיים בישראל. מרכז המו"פ מתמקד בפיתוח טכנולוגיות עבור אמזון, ותומך בחדשנות לרוחב כל עסקי החברה. עם המשך התרחבות אמזון בישראל, החברה מגייסת עובדים בעלי כישורים גבוהים ומהנדסים, כדי לפתח ולהמציא את דור הטכנולוגיה הבא, מוצרים ושירותים עבור לקוחות אמזון.

במרכזי הפיתוח של אמזון בישראל עוסקים מהנדסים בטכנולוגיות עבור Amazon PrimeAir כדי לספק בבטחה משלוחים ללקוחות בתוך 30 דקות או פחות, במצלמות עבור מכשירים ניידים, וב- Annapurna Labs מתמקדים ביצירת טכנולוגיות תקשורת ואחסון מתקדמות.

"אנחנו מלווים במשך שנים לקוחות ישראליים העושים שימוש בענן AWS, כשהם משתמשים בענן כדי להפוך לחדשניים, זריזים וגמישים יותר, מצמצמים עלויות, ומרחיבים את פעילות ה- IT שלהם ופורסים אותה בעולם בתוך דקות", אומר ד"ר וורנר ווגלס, CTO וסגן נשיא של אמזון. "לאורך התקופה, התרשמנו מאוד מהיצירתיות ומהכישרון ההנדסי המשמעותי הקיימים בישראל. מיקום פיתוח חלקים מרכזיים מעסקי אמזון בישראל, מאיץ עוד יותר את מאמצינו לספק חדשנות ללקוחות ברחבי העולם".

המשרות להן אמזון מגייסת למרכזי הפיתוח שלה, כוללות תפקידים עתירי ידע וכישורים, כמדעני מחקר, מידול מערכות, מהנדסי פיתוח תוכנה ויישומים, ועוד.

עבור עסקי AWS, להמשך התרחבותה בישראל ובעולם, דרושים מנהלי לקוחות, ארכיטקטים של פתרונות, מנהלי לקוחות טכניים, מנהלי פיתוח עסקי, "נינג'ות תוכנה" (Software Ninjaneers), מתכנני שבבים, מהנדסי אימות (וריפיקציה), מנהלי תפעול, מהנדסי מערכות, ומהנדסי סיגנלים.

"אנו מקדמים בברכה את השקעתה המתמשכת של אמזון בקהילה הטכנולוגיה בישראל", אומר ד"ר אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה. "אילן היוחסין הטכנולוגי של אמזון מחזק את הנוף הטכנולוגי ברחבי המדינה. ישראל מוכרת כבר כמרכז גלובלי של חדשנות טכנולוגית, עם אוכלוסייה גדולה של חוקרים מדהימים, מוחות גדולים, ועובדים טכנולוגיים מיומנים מאוד, שיוצרים זירת סטארט-אפים תוססת. נוכחותה של אמזון כאן היא נכס חשוב ורב-ערך לישראל, בעודנו ממשיכים לקדם את ישראל כמרכז עולמי מוביל של פיתוח טכנולוגי".

הגידול בישראל מתווסף להתרחבות אמזון ברחבי אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) בשנים האחרונות. ב- 2014 גייסה אמזון יותר מ- 6,000 עובדים ב- EMEA, ובשנים האחרונות פתחה משרדים ומרכזי פיתוח במדינות כמו גרמניה, הולנד, בריטניה, אירלנד, איטליה, רומניה, ספרד, שבדיה ודרום אפריקה, וכן באתרים רבים אחרים.

המעוניינים להציע מועמדותם לתפקיד באחד מתחומי הפעילות של אמזון בישראל, או בכל פעילות עסקית של החברה בעולם, מוזמנים להגיש מועמדות באתר החברה: www.amazon.jobs וב:http://www.annapurnalabs.com/#!jobs/cwj.

אולי יעניין אותך גם