אלביט מערכות אמריקה מציגה טכנולוגיות חדשות עבור חיל הנחתים האמריקאי

אלביט מערכות אמריקה, שבסיסה בטקסס, מובילה בתחומי טכנולוגיות חיישנים מתקדמות, מערכות כף יד, תציג ביום הנחתים שנערך ב-27-29 בספטמבר טכנולוגיות ופתרונות חדשניים

אלביט מערכות אמריקה מציגה טכנולוגיות חדשות עבור חיל הנחתים האמריקאי

צילום: אלביט מערכות

הפתרונות שאלביט מערכות תציג עבור חיל הנחתים, הם, בין השאר, מערכות אלקטרו אופטיות מתקדמות שיאפשרו ללוחמים מודעות מדויקת יותר לסביבה המקיפה אותם, דיוק כוונות באמצעות לייזר, הגדלת יעילות של חימוש מונחה ואש עקיפה. המערכות האלקטרו אופטיות של אלביט נועדו לספק ללוחמים ולמפקדים את היכולת לזהות מטרות ביום, בלילה, במזג אוויר טוב או סוער. המערכות שנקראות ( Common Laser Range Finder-Integrated Capacity (CLRF-IC סופקו למפקדים של חיל הנחתים ומאפשרות להם לקבל בכף ידם דיוק GPS, דיוק מטרות, דיוק מיצוב שמימי ולייזר קל משקל עם יכולות טיווח.

"היכולות שאנחנו מספקים עוזרות להבטיח ניצחון בסביבות לחימה מורכבות" אומרת ד"ר אמלה וילסון, סגנית נשיא בפתרונות סנסורים ואש, באלביט מערכות אמריקה.  "אנחנו באמת משפרים את היעילות ומודעות מצבית עבור הבנים והבנות של האומה שלנו, המערכות המתקדמות שלנו נותנים לנחתים שלנו יתרון ייחודי על יריביהם". לאלביט מערכות יש פתרון לוויני (Satellite-On-The-Move (SOTM עם אנטנות בפרופיל נמוך שנועד לספק לכוחות התמרון רציפות קול, תקשורת, ונתונים על השטח והסביבה תוך כדי תנועה. 

בנוסף, הם יציגו ראש טנק בעל שדרוג בזיהוי איומים ומסייע בתיאום ירי, כמו גם רשת חיישני קרקע מתוחכמת שמזהה איומים פוטנציאליים בסביבתה. 

אולי יעניין אותך גם