אבטחה בסביבת זמן אמת ביישומים ביטחוניים ותעופתיים

כנס קרוב של חברת ScaleIL ינסה לענות על השאלה כיצד ניתן לאבטח מערכות זמן אמת בסביבת האינטרנט של הדברים

אבטחה בסביבת זמן אמת ביישומים ביטחוניים ותעופתיים

עולם האינטרנט של הדברים (IOT) מתפתח בקצב מהיר ומגיע גם לתחומים שנחשבו עד לא מזמן שמרניים כגון יישומים ביטחוניים, תעופתיים ויישומי חלל. אחת השאלות המרכזיות בהקשר זה היא כיצד ניתן לאבטח מערכת המורכבת ממאות או אלפי מכלולים עצמאיים שונים שכולם מדברים עם כולם ומעבירים ביניהם מידע. 

שאלה נוספת, גם היא בהקשר אבטחת מידע בסביבת IOT, נובעת מהמחשבה על תהליכי פיתוח תוכנה בסביבה זו. האם מתכנני המערכת צריכים לחשוב על אבטחת מידע עוד בשלב הפיתוח, או לחילופין להסתמך רק על תוספת מנגנונים לאחר שהתוכנה מוכנה. 

ומה קורה עם מערכות הפעלה בזמן אמת? האם ניתן להגן על מערכות כאלו המשמשות ביישומים צבאיים, תעופתיים וביישומי חלל כגון הגששית Opportunity שפועלת במאדים? אין ספק כי נושא אבטחת המידע במערכות זמן אמת בסביבת IOT ראוי שיקבל תשומת לב מיוחדת מהתעשייה הרלוונטית, בעיקר לאור המשמעות הכספית של מערכות אלו, וכן המשמעות בחיי אדם כאשר מדובר במערכות צבאיות ותשתיות קריטיות. 

על חלק מהשאלות האלו ינסו לענות בכנס קרוב של חברת ScaleIL ב9 בספטמבר בסינמה סיטי גלילות. בכנס יוצגו פתרונות חדשים ומגוונים הקשורים לSECURITY וכן מערכת Lab Cloud  המייעלת תהליכי פיתוח.

לרישום לכנס לחצו כאן 

אולי יעניין אותך גם