מערכת חדשה לזיהוי איומי סייבר

RSA, חטיבת האבטחה של EMC, הודיעה על השקת מערכת אנליזת האבטחה RSA Security Analytics, הדור הבא של טכנולוגיות האבטחה, הממנף את הערך הגלום בביג דאטה

המערכת החדשה, המבוססת על הארכיטקטורה של טכנולוגיית RSA NetWitness , תאפשר לארגוני אבטחה לזהות סיכונים אשר כלים מסורתיים נוטים להחמיץ, ותפחית משמעותית את הזמן והעלות הכרוכים בזיהוי איומים, חקירתם והתגובה להם. מומחי אבטחת מידע יוכלו מעתה לחשוף סכנות בזמן אמת, כך שהזמן הנדרש לחקירת האירועים מתקצר לדקות בודדות.

בנוסף, המערכת מסייעת למומחים להבין ולחקור סיכונים דיגיטליים פנימיים וחיצוניים כאחד, ובכך להגן באופן מיטבי על הנכסים העסקיים של הארגון. השילוב של ניתוח מתוחכם של ביג דאטה עם כלי אבטחה מתקדמים, מביא עמו התקדמות משמעותית בתחום אבטחת המידע. "ארגונים חייבים לצעוד קדימה, מעבר לאילוצי האבטחה המסורתית, ולאמץ טכנולוגיות ושיטות גמישות להתמודדות עם האיומים הדינמיים של היום. ה-RSA Security Analytics תוכננה להמציא מחדש את תהליכי בקרת האבטחה וזיהוי האיומים, באמצעות שילוב של ראות באיכות גבוהה, איסוף וניהול נתוני אבטחה בהיקף רחב, ומהפכה מוחלטת בתחום הניתוחים המתקדמים. בכך מסייעת RSA לארגונים להעלות את תכניות ומרכזי פעילויות האבטחה שלהם לרמה חדשה", עמית יורן, סגן נשיא בכיר, RSA, חטיבת האבטחה של EMC.

מערכת ה-RSA Security Analytics מספקת מגוון יתרונות: לכידה וניתוח מידע מהיר: מידע רלוונטי, הכולל לוגים ומודיעין על איומים, נלכד ומנותח במהירות במטרה להאיץ את תהליך הזיהוי של סכנות פוטנציאליות. ניתוח בעצימות גבוהה: איסוף כמות גדולה של מידע והפעלת שיטות ניתוח חדשות על פני גישות אבטחה מיושנות מבוססות SIEM. מודיעין משולב לגילוי איומים: הארגון יוכל להשתמש בהזנות מודיעיניות על מנת להאיץ את תהליכי הגילוי והחקירה של כלים וטכניקות המאיימים על הארגון. מציאת הקשרים לאיומים: באמצעות אינטגרציה עם פלטפורמת RSA Archer®, מערכת למניעת זליגת מידע, ומידע המסופק על ידי מוצרים אחרים, ניתן להשתמש בהקשרים עסקיים בכדי להקצות את המשאבים המתאימים לאיומים שמהם נשקפת הסכנה הרבה ביותר. זיהוי תוכנות זדוניות: שימוש במגוון טכניקות חקירה מאפשר למערכת לזהות מגוון רחב יותר של התקפות זדוניות ודו"ח ציות אוטומטי: מסייע לעמוד בדרישות הרגולטוריות כפועל יוצא של נהלי אבטחה טובים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית