NVIDIA וסיגניה הישראלית מבטלות את הצורך בהפרדת רשתות OT ו-IT

סיגניה ואנבידיה מציעות פתרון מואץ-חומרה המאפשר איסוף וניתוח דאטה בנקודות הקצה (Edge), ותקשורת Out-of-Band

NVIDIA וסיגניה הישראלית מבטלות את הצורך בהפרדת רשתות OT ו-IT

מנכ"ל סיגניה רם אלבוים | צילום: גיא להב

חברת הסייבר הישראלית סיגניה (Sygnia) מודיעה על שיתוף פעולה עם אנבידיה (NVIDIA) במגזרי האנרגיה והתעשייה עם פתרונות קצה מבוססי בינה מלאכותית. 

עד היום, כדי לאבטח סביבות טכנולוגיות תפעוליות (OT) במגזרי האנרגיה והתעשייה נהגו להסתמך בעיקר על הפרדת רשתות (air-gapping) בין רשתות ה-OT לבין רשתות ה-IT הארגוניות, בניסיון לצמצם הזדמנויות לתקיפת סייבר. 

למרות שההפרדה הקפדנית הזו עדיין חשובה כדי לאבטח תשתיות קריטיות, היא פוגעת באיסוף נתונים "מסורתי" ומגבילה את יכולת הארגונים לזהות ולהגיב לאיומי סייבר בסביבות הבקרה התעשייתית. 

בנוסף, עם התרחבות תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית במגזרי התשתיות והתעשייה, וההסתמכות המוגברת על התקני IoT תעשייתיים (I-IoT), אותה הפרדת רשתות הרמטית כמעט ולא קיימת עוד, מה שיוצר הזדמנויות עבור קבוצות האקרים לחדור לסביבות טכנולוגיות תפעוליות. 

סיגניה ואנבידיה מציעות פתרון מואץ-חומרה המאפשר איסוף וניתוח דאטה בנקודות הקצה (Edge), ותקשורת Out-of-Band לצורך ניטור ונראות, כמו גם לתמיכה ביכולות מניעה שכבר נפוצות בסביבות IT.

הגנת סייבר מבוססת AI
שיתוף הפעולה בין סיגניה ו-NVIDIA מתמקד בפיתוח בינה מלאכותית מתקדמת, ויכולות איסוף ועיבוד דאטה כדי לזהות ולהגיב לאירועי סייבר ברשתות מערכות בקרה תעשייתיות בנקודות הקצה. 

הפתרון ישלב חיישני Pathfinder של סיגניה המותקנים על ה- BlueField DPUs - כרטיסי הרשת החכמים של NVIDIA, ושילוב פלטפורמת ה-Velocity XDR של סיגניה עם פלטפורמת ה-AI Cybersecurity של NVIDIA הנקראת Morpheus.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית